سرمربی تیم ملی فوتبال شیلی خوشحال است که تیمش به نیمه نهایی جام کنفدراسیون‌ها راه پیدا کرد. اما او از عملکرد شاگردانش برابر استرالیا راضی نیست.

سرمربی شیلی پس از توقف مقابل استرالیا چه گفت؟

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ساکرنت، تیم ملی فوتبال شیلی در آخرین بازی خود در مرحله گروهی جام کنفدراسیون‌ها برابر استرالیا به میدان رفت و با تساوی یک بر یک متوقف شد تا به عنوان تیم دوم به دور بعد راه پیدا کند و حریف پرتغال شود.

خوآن آنتونیو پیتسی، سرمربی شیلی با وجود صعود به دور بعد از عملکرد شاگردانش راضی به نظر نمی‌رسد. او در نشست خبری بعد از بازی گفت: هدف نخست ما از حضور در جام کنفدراسیون‌ها صعود به نیمه نهایی بود که خوشبختانه به این هدف خود دست پیدا کردیم. هدف ما صعود به عنوان تیم نخست بود اما الان هم چیزی را از دست نداده‌ایم. در مرحله بعد شرایط برای ما سخت می‌شود اما آماده رقابت هستیم.

او ادامه داد: از عملکرد شاگردانم برابر استرالیا راضی نیستم. نتوانستیم بازی خوبی را به نمایش گذاریم و سطح کیفی تیم پایین بود. امیدوارم که بتوانیم در دیدار بعدی عملکرد بهتری از خود نشان دهیم. استرالیا به دنبال پیروزی بود و این کار را برای ما سخت کرد. خوشبختانه توانستیم بعد از گلی که به ثمر رساندیم به بازی برگردیم و در نهایت نتیجه لازم را به دست آوریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.