وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شد به کسی اجازه نخواهد داد سوریه را به پایگاهی برای ایران و حزب‌الله علیه اسرائیل تبدیل کند.

لیبرمن: نمی‌گذاریم سوریه به پایگاه ایران و حزب‌الله علیه اسرائیل تبدیل شود

به گزارش قدس آنلاین، «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) اعلام کرد اجازه نخواهند داد سوریه به جبهه‌های تبدیل شود که ایران و حزب‌الله از طریق آن به اسرائیل حمله کنند.

لیبرمن پیش از حضور در جلسه کمیته نظامی و امور خارجی پارلمان رژیم صهیونیستی «کنست» گفت: «پیامبران زیادی هستند که پیش‌بینی می‌کنند تابستان امسال داغ خواهد بود! آنها می‌گویند جنگی در شمال یا جنوب (فلسطین اشغالی) رخ خواهد داد. بازهم تصریح می‌کنم که ما تمایلی به آغاز عملیات نظامی جدید نداریم، نه در شمال و نه در جنوب.»

به نوشته وبگاه روزنامه «جروزالم پست» وی اما هشدار داد که اسرائیل در برابر پسماندهای جنگ سوریه (خمپاره‌ها و راکت‌های سرگردان) که به جولان (اشغالی) برخورد می‌کند، منفعل نخواهد بود.

وزیر جنگ رژیم صیهونیستی با بیان اینکه به هر تهدیدی پاسخ سختی خواهند داد، افزود: «هرکسی که می‌خواهد سوریه را به پایگاهی برای حزب‌الله و ایران علیه اسرائیل تبدیل کند، مجددا فکر کند. ما نمی‌پذیریم سوریه به پایگاه دیگری علیه اسرائیل تبدیل شود.»

این اظهارات پس از آن مطرح می‌شود که رژیم صهیونیستی طی ۳ روز اخیر، به بهانه برخورد چندین خمپاره و راکت به بلندی‌های جولان اشغالی از خاک سوریه، مواضع ارتش این کشور را هدف حملات هوایی و توپخانه‌ای قرار داده است.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.