۶ تیر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰
کد خبر: 542305

گلزن برزیلی ابراز امیدواری کرد بتواند بار دیگر به لیگ ایتالیا بازگردد.

اشتیاق پاتو برای بازگشت به سری A

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از فوتبال ایتالیا، الکساندر پاتو بعد از حضوری ناموفق و کوتاه در تیم هایی چون چلسی و ویارئال راهی تیانجین در لیگ چین شد ولی هنوز نتوانسته است دوران درخشان حضور خود در میلان را تکرار کند، هر چند او در لیگ چین توانسته در ۱۴ بازی ۷ گل به ثمر برساند.

الکساندر پاتو درباره حضور در لیگ ایتالیا گفت: من الان از حضور در لیگ چین خوشحال هستم و از اینکه در تیمم تاثیر خوبی داشته باشم رضایت دارم ولی درباره آینده فعلا چیزی نمی دانم. من فوتبال و کشور ایتالیا را خیلی دوست دارم و دوست دارم بار دیگر فرصت حضور در این لیگ را داشته باشم. اکنون تنها ۲۷ سال سن دارم و می توانم به این هدف برسم. در لیگ چین اشتیاق و شور و شوق زیادی به فوتبال وجود دارد و این کشور می‌خواهد به قدرت اول فوتبال آسیا تبدیل شود و در این راه سرمایه گذاری کلانی انجام داده که می تواند به رشد و تقویت فوتبال چین کمک کند.

او درباره بازی در تیم رقیب میلان یعنی اینتر گفت: چرا باید پیشنهاد اینتر را رد کنم؟ من یک بازیکن حرفه ای هستم و حتی اگر این امکان وجود داشته باشد برای اینتر هم بازی خواهم کرد. من خاطرات خیلی خوبی از فوتبال ایتالیا دارم و دوست دارم فرصت حضور در این لیگ را داشته باشم و بتوانم موفقیت های قبلی خودم را در میلان در لیگ ایتالیا تکرار کنم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.