مهاجم آلمانی بایرن مونیخ از کار با آنچلوتی ابراز نارضایتی کرد و عنوان کرد به زودی باید با این مربی جلسه ای برگزار کند.

نارضایتی مهاجم ملی پوش آلمان از کار با آنچلوتی در بایرن مونیخ

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از بیلد، توماس مولر در اولین فصل حضور خود در بایرن مونیخ زیر نظر کارلو آنچلوتی چندان موثر عمل نکرد و با عملکرد خوب خود در فصول گذشته با بایرن مونیخ فاصله داشت.

مولر در اغلب فصل های گذشته آمار گلزنی دو رقمی در بایرن داشت ولی در این فصل تنها ۹ گل برای این تیم به ثمر رساند که برای خود او نیز باورپذیر نیست.

توماس مولر درباره عملکرد خود در این فصل با بایرن مونیخ گفت: من خودم هم در این فصل نمی دانستم در چه پستی در بایرن مونیخ بازی می کردم. در بازی دور رفت برابر لایپزیگ که اولین بازی مهم ما در فصل بود، آنچلوتی به من بازی نداد و من را روی نیمکت قرار داد که تیم ۳ بر صفر به برتری رسید و عملکرد خیلی خوبی نیز ارائه دادیم. وظیفمه من است که برای گل زدن در بایرن مونیخ عملکرد موثری داشته باشم و به تیم کمک کنم تا در زدن گل موفق باشد ولی در این فصل از شرایط خوب خود دور بودم.

او درادامه صحبت های خود ادامه داد: اکنون خیلی مهم است که به خوبی خودم را برای شروع فصل جدید آماده کنم و بتوانم با تمام قدرت در خدمت تیمم باشم. باید با تمرکز بالا فقط روی تمرین کردن فکر کنم. البته این هم خیلی مهم است که با مربی درباره وضعیتم صحبت کنم و به همین خاطر  به زودی جلسه ای را با آنچلوتی خواهم داشت و درباره بعضی از مسائل با او به صحبت خواهم پرداخت.

بایرن مونیخ در فصلی که گذشت با کارلو آنچلوتی خوب عمل نکرد و تنها به قهرمانی در بوندسلیگا رسید و حالا باید ابتدا خودش را برای بازی در سوپرکاپ آلمان آماده کند جایی که برابر بوروسیا دورتموند قهرمان جام حذفی به میدان خواهد رفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.