هافبک ارمنستانی منچستریونایتد امیدوار است در فصل جدید قهرمانی در لیگ برتر را با این تیم به دست بیاورد.

مخیتاریان: فصل جدید با یونایتد قهرمانی در لیگ را می خواهم

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از دیلی میل، هنریک مخیتاریان در اولین فصل حضور خود در منچستریونایتد پرفراز و نشیب ظاهر شد. او در ابتدای فصل به دلیل عدم آمادگی و مصدومیت نتوانست خیلی برای این تیم به میدان برود ولی در ادامه بهتر شد و توانست  در پایان فصل عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد.

این بازیکن ارمنستانی که در اولین فصل حضور در این تیم توانست ۳ جام کسب کند، اکنون امیدوار است بتواند قهرمانی در لیگ برتر را در سال ۲۰۱۸ به دست بیاورد.  

او درباره حضور یونایتد در لیگ قهرمانان و کسب سهمیه این رقابت ها گفت: لیگ قهرمانان جایی است که یوناتید به آن تعلق دارد. خیلی خوشحالیم که این فرصت در اختیار ما قرار گرفت و اکنون می توانیم فرصت حضور در این رقابت ها را داشته باشیم. فصل جدید برای ما اهمیت زیادی خواهد داشت و باید چندین قهرمانی به دست بیاوریم. ابتدا در سوپرجام برابر رئال مادرید بازی داریم که بازی فوق العاده ای خواهد بود. در رقابت های لیگ و لیگ قهرمانان نیز باید با قدرت کارمان را پیش ببریم.  

هافبک ارمنستانی منچستریونایتد اضافه کرد: کار کردن با مورینیو تجربه من را بالا برده است. او یک مربی برنده است و برای هر بازی سخت کار می کند تا بتوانیم با ۱۰۰ درصد توان در زمین حاضر شویم. کارکردن با او را دوست دارم. او انگیزه و اشتیاق زیادی برای کار کردن به ما می دهد.  

مخیتاریان در اولین فصل حضور در یونایتد توانست در ۴۱ بازی برای این تیم ۱۱ گل به ثمر برساند.

یونایتد تاکنون تنها ویکتور لیندلوف سوئدی را به خدمت گرفته است و در تلاش است تا آلوارو موراتا و نمانیا ماتیچ را نیز در هفته بعدی به خدمت بگیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.