اردبیل- زلزله بامداد روز سه شنبه در استان اردبیل و در شهرستان خلخال موجب مصدوم شدن دو تن از شهروندان و وارد شدن برخی خسارات مالی به اماکن شهری و روستایی شد.

زلزله خلخال۲ مجروح بر جای گذاشت/دیوار های اماکن روستایی و شهری ترک خورد

به گزارش قدس آنلاین، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل در این رابطه اظهار داشت: در زمین‌لرزه بامداد امروز خلخال دو نفر در حین فرار مصدوم شده‌اند و در بیمارستان بستری هستند.

مسعود امامی یگانه افزود: زمین‌لرزه ۴.۳ ریشتری که ساعت ۴:۲۹ صبح امروز خلخال را لرزاند سبب رعب و وحشت اهالی منطقه و تررس و دلهره در بین مرم شهرستان خلخال شد که به دنبال این امر  دو نفر در حین فرار مصدوم شده‌اند و در بیمارستان بستری هستند.

وی با بیان اینکه این زمین‌لرزه خسارت جانی نداشته است افزود: به غیر از این دو نفر مورد فوتی و یا مصدومیت شدید گزارش نشده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل در مورد خسارات این زمین‌لرزه به اماکن شهری و روستایی بیان کرد: این زمین‌لرزه سبب ترک‌خوردگی دیوارهای برخی اماکن شهری و روستایی در شهرستان شد و گزارش دیگری تاکنون در مورد خسارات زمین‌لرزه ارائه نشده است.

امامی یگانه با اشاره به آماده‌باش مدیریت بحران شهرستان خلخال از دقایق اولیه زمین‌لرزه گفت: گروه های ارزیاب و امداد نیز به روستاها اعزام شده و در حال بررسی خسارات احتمالی این زمین‌لرزه هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.