مشهد- رئیس دادگاه شهر گلبهار گفت: در اوایل تشکیل دادگاه در گلبهار ورودی پرونده‌ها بین ۳۰۰ تا۴۰۰ پرونده بود که این رقم روند افزایشی پیداکرد و به بیش ازهزار پرونده رسیده است که همکاران تلاش زیادی رابرای رسیدگی به آن‌ها انجام می‌دهند که این فعالیت بیش از دو برابر نیرو است که در اختیارداریم.

احداث ۶ هزار ویلای غیرمجاز در گلمکان/آمار سرقت در گلبهار نگران کننده است

به گزارش قدس آنلاین، سید جوادمحمودی به بالابودن جرایم در حوزه گلبهار اشاره کرد و از بالا بودن آمار سرقت در گلبهار ابراز نارضایتی کرد و افزود: فقط در یک مورد ۱۳۰۰ کیلو سیم برق متعلق به شرکت برق به سرقت رفت که با فعالیت دادگاه در گلبهار این موضوع تا حد زیادی مهار شد.
وی خالی بودن برخی ازخانه‌ها و ویلاها را یکی دیگر از مشکلات این شهر عنوان کرد و با انتقاد از مسئولان نظارتی گفت: علاوه بر شهر گلبهار با ساخت ۶۰۰۰ ویلا غیرمجاز در گلمکان مواجه هستیم که زمین‌های ملی تصرف شده است و در غفلت دستگاه‌های نظارتی ساخته شده است.
رئیس دادگاه گلبهاربا اشاره به برگزاری برخی از پارتی‌های شبانه در همین ویلاها گفت: در دو مرحله تعداد ۴۱ نفر درهمین پارتی‌ها دستگیر شده که به فعل حرام مشغول بوده‌اند و مشروبات و بسیاری اقلام دیگر از این مجالس کشف شده است.
وی افزود: با فعالیت دادگاه در گلبهار درگیری‌های جمعی و گاهی مسلحانه نیزبه خوبی مهار و هم اکنون کنترل شده است.
وی به سلایق و فرهنگ‌های مختلف در گلبهار اشاره کرد و با بیان اینکه مردم از سال ۸۶ در این طرح ثبت‌نام کرده و هنوز واحد خود را تحویل نگرفته‌اند، گفت: برخی از اعضا از این موضوع و دیگر موارد ناراضی هستند و تاکنون تجمع‌هایی هم داشته‌اند که دادگاه با ورود به موضوع توانسته آن‌ها را آرام و رسیدگی به موضوع را برعهده بگیرد.
سید جواد محمودی با قدردانی از همکاری خوب رئیس کل دادگستری و معاونان استانی به افزایش ورودی پرونده‌ها به دادگاه گلبهاراشاره کرد و با بیان اینکه این افزایش نشانگراطمینان مردم به دستگاه قضاست و ماباید مشکلات آن‌هارارفع و راه‌ها را هموار و تخلفات را کم کنیم، از رئیس کل دادگستری استان خواست که ورودی پرونده‌ها به دادگاه گلبهار را با دیگر شهرستان‌ها مقایسه و در تأمین نیرو انسانی این شهر را یاری نمایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.