زنجان- مسوول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان از اجرای طرح غنی سازی اوقات فراغت در ۲۸۰ باب کانون فرهنگی و هنری مساجد استان در تابستان امسال خبر داد.

طرح غنی سازی اوقات فراغت در ۲۸۰ باب کانون مساجد استان زنجان اجرا می شود

به گزارش قدس آنلاین، مرتضی مقدمی، مسوول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان در این باره اظهار کرد: همزمان با آغاز فصل تابستان طرح غنی سازی اوقات فراغت در کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان آغاز می شود.

وی از برگزاری این طرح در ۲۸۰ باب کانون فرهنگی و هنری مساجد خبر داد و تصریح کرد: بیش از ۱۷ هزار و ۵۰۰ نفر از جوانان و نوجوانان عضو کانون های مساجد و فعالان مسجدی تحت پوشش برنامه های غنی سازی اوقات فراغت قرار می گیرند.

این مقام مسوول با اشاره به اهداف طرح غنی سازی اوقات فراغت خاطرنشان کرد: غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در کانون های فرهنگی هنری مساجد  با هدف تقویت بنیه اعتقادی، دینی و ارزش های انقلاب اسلامی و هدایت نسل جوان جامعه به حضور فعال در مساجد و شرکت در فعالیت های فرهنگی و قرآنی برگزار می شود.

مسوول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان با بیان اینکه کلاس های غنی سازی اوقات فراغت در مساجد از (۱۰ تیر) امسال آغاز می شود، ادامه داد: در این طرح تشکیل کلاس های آموزشی قرآن کریم در رشته های مختلف، آموزش دوره های هنری در رشته های گوناگون، اجرای طرح آسمانی ها، برگزاری نشست های هم اندیشی و دوره های آموزش رایانه و کلاس های تقویتی برای دانش آموزان عضو کانون ها در دستور کار قرار دارد.

مقدمی خاطرنشان کرد: ثبت نام از علاقمندان برای شرکت در طرح غنی سازی اوقات فراغت در مساجد آغاز شده است و افراد می توانند به کانون های فرهنگی و هنری مساجد محله خود مراجعه کنند.

به گفته مسوول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان مراسم افتتاحیه کلاس های اوقات فراغت روز جمعه(۹ تیر) راس ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه در کانون فرهنگی و هنری میثم تمار برگزار می شود.

منبع: شبستان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.