سرمربی تیم ملی پرتغال عنوان کرد تیمش برای رسیدن به فینال جام کنفدراسیون‌ها تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت.

سانتوس: با تمام توان برای رسیدن به فینال می‌جنگیم

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از رکورد، تیم‌ ‌ملی فوتبال پرتغال امشب (چهارشنبه) باید در اولین دیدار مرحله نیمه نهایی جام کنفدراسیون‌ها با قضاوت علی‌رضا فغانی برابر شیلی قرار بگیرد.

فرناندو سانتوس پیش از این بازی که قرار است در شهر کازان برگزار شود، گفت‌: من همیشه به بازیکنانم اعتماد داشتم و بر مبنای همین اعتماد می‌گویم که اطمینان دارم آنها با تمام توان برابر شیلی به میدان خواهند رفت. شیلی تیمی بزرگ با بازیکنانی بزرگ است و فوتبال درگیرانه‌ و فیزیکی را به نمایش می‌گذارد ولی ما پرتغال هستیم. ما هم جنگ جوییم و خون جنگنده‌ای در بدنمان داریم. ظرفیت‌های خیلی خوبی داریم که بتوانیم این دیدار را با برد به پایان برسانیم. راه مقابله با شیلی را به خوبی می‌دانیم و کاملا آماده این مسابقه هستیم. درست است که شیلی تیمی خوب و محکم است اما آنها هم نقاط ضعفی دارند و ما می‌خواهیم چهارشنبه شب از همین نقاط ضعف آنها استفاده کامل را ببریم و بتوانیم پیروز مسابقه باشیم.

سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال پرتغال که با این تیم قهرمانی در یورو ۲۰۱۶ را کسب کرد، در ادامه درباره کریستیانو رونالدو، گلزن اول تیمش، گفت‌: این جا فقط برای رونالدو بازی‌های ملی اهمیت دارد. او دوست دارد که تمام صحبت‌ها درباره تیم‌ ‌ملی باشد. ما از رونالدو می‌خواهیم که مثل همیشه فوتبال خودش را بازی کند. او در زمین مسابقه این کار را انجام داده است. حضور او به عنوان کاپیتان برای ما بسیار مهم است. او خودش را کاملا وقف تیم می‌کند و با ۱۰۰ درصد توان در خدمت تیم خواهد بود و من از عملکردش کاملا رضایت دارم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.