وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با بیان اینکه تحریم های جدید به برجام ضربه می زند، گفت: این اقدمات هیچ اثری در داخل ایران ندارد؛ ما یاد گرفته ایم که چگونه با تحریم های آمریکا زندگی کنیم.

تحریم های جدید آمریکا علیه ایران به توافق هسته ای ضربه می زند

به گزارش قدس آنلاین،  محمود واعظیدرباره تصویب تحریم های جدید علیه ایران در سنای آمریکا گفت:به نظر من رئیس جمهور جدید آمریکا اشتباهاتش خیلی زیاد است، تصمیماتی که می گیرد یکی پس از دیگری به حیثیت خود آمریکا لطمه می زند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: ببینید امروز در داخل کشور آمریکا چقدر مشکلات به وجود آمده است. من هیچ رئیس جمهوری را  یاد ندارم که پس از ۳-۲ ماه محبوبیتش اینقدر کاهش یابد.

وی با اشاره به مواضع اعتراضی کشورهای اروپایی در رابطه با خروج آمریکا از سازمان های بین المللی تصریح کرد: علاوه برآنکه اقدامات آمریکا و تحریم های جدید یک بدعهدی و خلاف تعهدات قبلی است و حتما توافق هسته ای را ضربه می زند، اما فکر می کنم که هیچ اثری در داخل ایران ندارد.

واعظی خاطرنشان کرد: ما یاد گرفته ایم که چگونه با تحریم های آمریکا زندگی کنیم، امورات خودمان را پیش ببریم. مهم این است که اقداماتی که امروز آمریکا انجام می دهد حتی متحدانش و کشورهای اروپایی علیه این کشور موضع می گیرند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.