کاشان- رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: کارخانه حلاجی الیاف در کاشان واقع در منطقه راوند این شهر دچار حریق شده که با تلاش آتش‌نشانان مهار شد.

حریق کارخانه حلاجی الیاف در کاشان مهار شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازروابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان، سید مهدی مجدالاشرفی با اعلام این خبر اظهار داشت: وقوع یک فقره آتش‌سوزی در کارخانه حلاجی الیاف واقع در راوند ابتدای بلوار شهدای خزاق  به ستاد فرماندهی این سازمان اطلاع داده شد و متعاقب آن خودروهای اطفائیه در محل حاضر و با توجه به حجم گسترده آتش‌سوزی، سایر  تجهیزات لازم به محل گسیل و نسبت به اطفاء حریق کامل اقدام شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان افزود: در این حادثه که علت آن توسط کارشناسان سازمان در حال بررسی است، 21 نفر از ماموران  ایستگاه‌های 1-2-3 و 4 عملیاتی آتش‌نشانی کاشان با استفاده از 9 خودروی اطفائیه و پشتیبانی و باتلاشی موثر موفق به مهار،  اطفاء حریق شدند و از گسترش آن و سرایت به کارخانجات  مجاور جلوگیری کردند.

مجدالاشرفی گفت: عملیات شب گذشته پس از یک ساعت مهار شد ولی تا ساعت 7:30 ادامه پیدا کرده بود که مجددا ساعت 10 صبح امروز با اعلام حاضرین در محل یک خودرو از ایستگاه 3 سازمان جهت اطفاء آتش‌های مجدد ایجاد شده اعزام و حریق مذکور کاملا اطفاء شد.

وی ابراز داشت: از تمام متصدیان واحدهای صنعتی درخواست می‌کنیم تا با رعایت استانداردها  توصیه‌ها و ضوابط ایمنی لازم‌الاجرا در پیشگیری از وقوع این گونه حوادث جدی بوده و در نخستین فرصت وقوع سوانح را به شماره 125 سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی اطلاع دهند.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.