فیلم سینمایی انیمیشن «آخرین داستان» به کارگردانی اشکان رهگذر و تهیه‌کنندگی پوران درخشنده اواخر سال 92 آماده نمایش می‌شود.<BR> <BR>

پوران درخشنده انیمیشن میسازد

به گزارش قدس انلاین , «اشکان رهگذر» کارگردان در گفت‌و‌گو با فارس درباره روند تولید فیلم انیمیشن دو بعدی «آخرین داستان» گفت: فیلم‌های انیمیشن پروسه طولانی پیش‌تولید و تولید را سپری می‌کنند. در حال حاضر در حال تولید و متحرک‌سازی این فیلم دو بعدی هستیم که تاکنون 35 درصد آن انجام شده است. تلاش می‌کنیم اواخر سال 92 فیلم را آماده نمایش کنیم.

وی درباره داستان و کاراکترهای فیلم توضیح داد: فیلم برداشت آزادی از داستان شاهنامه ضحاک است و در آن بیشتر به نبرد بین خیر و شر و نفوذ اهریمن توجه دارد. پیش تولید اثر بیش از دو سال گذشته آغاز شد و کاراکترها در آن مرحله طراحی شده است. استوری برد، طراحی کاراکترها و... انجام شده است.

رهگذر در ادامه گفت: داستان تم جدی و اسطوره‌ای دارد و مخاطب آن نوجوان و بزرگسال است؛ تلاش می‌کنیم تا برای صداپیشگی کاراکترها از اساتید دوبله بهره ببریم.

وی در خاتمه درباره توجه به زبان بین‌المللی در فیلم توضیح داد: روایت‌های شاهنامه از جمله ضحاک بومی و حماسی است اما در عین حال پیرنگ داستان به گونه‌ای است که حد و مرز نمی‌شناسد زیرا به نفوذ اهریمن و مبارزه خیر و شر می‌پردازد که زبانی بین‌المللی است.

انیمیشن «آخرین داستان» به ادبیات ایران و داستان‌هایی روایی در شاهنامه می‌پردازد.

«اشکان رهگذر» پیش از این ساخت فیلم‌های کوتاه تو، گربه قجری و انیمیشن کوتاه کافه دولاپه را برعهده داشته است.
 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.