رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش می کنیم کاستی های احتمالی در حوزه های امنیتی و موضوعات مرتبط با حاشیه نشینی را احصا و حل کنیم.

تلاش برای حل مشکلات امنیتی حاشیه نشینی در مشهد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علاء الدین بروجردی در جلسه شورای تامین خراسان رضوی اظهار کرد: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در چارچوب وظیفه ی نظارتی خود هر چند مدت یک بار، سفرهای استانی را با اولویت استان های مرزی در برنامه ی کاری خود داشته و دارد.

وی با بیان این که در دور جدید از سفرهای استانی توفیق حاصل شد تا با تعدادی از اعضای کمیسیون به مشهد سفر کنیم  افزود: نخستین اقدام این کمیسیون برگزاری جلسه شورای تامین است که در آن مجموعه مسائل امنیتی استان بررسی می شود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: بررسی موضوعات امنیتی در مشهد به دلیل جایگاه والایش در جهان اسلام و کشور به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

بروجردی ادامه داد: یکی از چالش هایی که مدت هاست گریبانگیر این کلانشهر مذهبی شده؛ حاشیه نشینی است که برای اشراف و اطلاع کامل از مشکلات موجود در این پهنه ها، بازدید میدانی از این محدوده صورت خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: تلاش ما بر این است که کاستی های احتمالی در حوزه های امنیتی و موضوعات مرتبط با حاشیه نشینی را احصاء کرده و برای حل آن ها برنامه ریزی و اقدام مناسب را انجام دهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.