​ایلام- مدیرکل تأمین اجتماعی استان ایلام گفت: برنامه های ورزشی، خصوصا ورزش همگانی باعث استحکام روابط اجتماعی و ایجاد روحیه نشاط در بین کارکنان می شود.

ورزش همگانی روحیه کارکنان را افزایش می دهد

سهیلا ملکشاهی روز جمعه در حاشیه پیاده روی خانوادگی کارکنان تأمین اجتماعی و مدیریت درمان استان ایلام در گفتگو با قدس آنلاین، با بیان اینکه این دستگاه اجرایی یک دستگاه خدماتی است و کار در آن طافت فرساست، اظهارداشت: انجام ورزش همگانی در بین کارکنان این سازمان در اولویت است و انجام ورزش روحیه کارکنان را افزایش داده و علاوه بر این موجب افزایش کارایی و بهبود ارائه خدمات به مراجعان می شود.

وی با اشاره به اینکه مراجعه بیشتر اربابان رجوع، به شعب تأمین اجتماعی برای دریافت و تمدید دفترچه درمانی است، افزود: یکی از برنامه های این سازمان حذف دفترچه های موجود و ارائه کارتهای الکترونیک به بیمه شدگان است که در برنامه های سال جاری این دستگاه اجرایی قرار گرفته است.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان ایلام همچنین به تجهیز خوابگاه‌ ها و شعبه مهران برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: این سازمان در ایام اربعین بیشترین انرژی خود را صرف ارائه خدمات به زائران عتبات عالیات در مرز مهران خواهد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.