تربت جام ـ خطیب موقت نماز جمعه تربت جام با اشاره به اینکه سپاه درهردو گزینه امنیت واقتصاد تمام معادلات دشمن را برهم ریخته است گفت: دولت باید بداند که بدون قرارگاه خاتم الانبیاء، در اقتصاد موفق نخواهد بود و یک طرف اقتصاد مقاومتی، سپاه و نیروهای ارزشی می باشند

دولت بدون سپاه، در اقتصاد موفق نخواهد بود

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام پیرنیا در خطبه های نماز جمعه تربت جام در محل مصلی الغدیر تربت جام  اظهار داشت: پاک سازی تمامی کشورعراق و بخش اعظمی از کشور سوریه از لوث داعش ها را باید مدیون مستشاری سپاه دانست بخصوص با زدن ۶ فروند موشک تمام اعتلاف غربی، عبری و عربی را بر هم ریخت تا آنها امنیت خود را در ضد ائتلاف ببینند.

وی گفت: بسیاری از تحلیل‌گران معتقدند قدرت‌های مطرح جهانی درغرب آسیا، مقهوراقدامات جسورانه و قدرتمندانه سپاه پاسداران شده‌اند.

خطیب موقت نماز جمعه تربت جام اظهارداشت: سپاه که به درخواست دولت ها و اصل ۱۴۷ قانون اساسی و ابلاغ فرماندهی کل قوا در سال ۱۳۶۸ وارد کار اقتصادی شد و چون حالت محرومیت زدائی داشته و تا به حال منتی را هم بر دولت ها نگذاشته، جنبه منفعتی نداشته بلکه همراه دولت برای جلوگیری از فرار مغزها و پیشرفت اقتصاد بوده است.

وی اعلام کرد: در این مدت ۳۴ هزار پروژه محرومیت زدایی داشته و بیش از ۱۵۰ طرح بزرگ که در توان هیچ کدام از بخش های خصوصی نبوده، اجرائی کرده است که الان در حال ساخت پالایشگاه ستاره خلیج فارس با بیش از ۴۰۰ پیمانکاردرحال فعالیت است تا کشور را برای همیشه از واردات بنزین بی نیاز نماید.

وی گفت: اخیرا با تحریم جدید اس. ۷۲۲ می خواهند سبب ایزوله شدن سپاه در فضای اقتصادی داخلی کشور شوند که بعضی از تیم سیاسی دولت ناخواسته به آن دامن زده اند در حالی که تا الان و برای همیشه دولت درکنار سپاه وسپاه در کنار دولت خواهند ماند تا دشمن معالاتش در حیطه اقتصاد، از بین رفته و ناکام بماند و دولت باید بداند که بدون قرارگاه خاتم الانبیاء، در اقتصاد موفق نخواهد بود و یک طرف اقتصاد مقاومتی، سپاه و نیروهای ارزشی می باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.