باخزر- خطیب جمعه باخرز گفت:جریانی تقابل با سپاه و هجمه به آن، در واقع تقابل با انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است.

هجمه علیه «سپاه» تقابل با انقلاب است

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین مهدی امجدی زاده در خطبه های این هفته نماز جمعه در مسجد جامع امام علی(ع)ضمن سفارش به تقوای الهی و دوری از گناهان و گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و یارانش و تبریک هفته قوه قضائیه گفت:آیت الله بهشتی، همواره مورد تأیید و عنایت امام راحل(ره) بود که در رأس دستگاه قضائی در سالهای ابتدایی انقلاب اسلامی بواسطه عدالتی که به دنبال آن بود، همواره مورد هجمه تیم بنی صدر قرار داشت و این جریان به دنبال تخریب و مخدوش کردن چهره ایشان بود.مسئله ای که بعد از شهادت ایشان، برای آحاد مردم روشن شد.

وی افزود:در آن زمان جریان و افرادی بودند که مسئولیت تخریب آیت الله بهشتی را بر عهده داشتند و امروز هم عده ای همین جریان را علیه برخی چهره های خدمتگزار به نظام و انقلاب و قاضیان خوشنام و عادل به راه انداخته اند.این جریان، همان جریان بنی صدری اول انقلاب است که در یک چهره دیگری، همان خطوط فکری جریان بنی صدر را دنبال می کنند.

امام جمعه باخرز، یکی از خطوط فکری بنی صدر را ارتباط با آمریکا عنوان کرد و اظهار داشت:بنی صدر به دنبال رابطه با آمریکا و تحویل دادن کشور به وی بود و امروز هم عده ای فکر می کنند با بستن یک قرارداد و نشستن پای میز مذاکره، آمریکا یک دوست برای کشور محسوب خواهد شد، درحالیکه مسئله ارتباط با آمریکا و نوع تعامل با آن، بصورت واضح و روشن توسط حضرت امام(ره) رد شده است.

امجدی زاده با اشاره به تحریم جدید آمریکا علیه سپاه گفت:امروز آمریکا وقاحت را به حدی رسانده است که استوانه های نظام از جمله سپاه را تهدید میکند و به دنبال تحریم ها علیه سپاه است.

وی افزود: حتی عربستان سعودی به عنوان یک نوکر و مزدور آمریکا در منطقه، سپاه پاسداران جمهوری اسلامی را تهدید می کند و یک آقایی در داخل کشور، همصدا با عربستان و آمریکا در حال وارد کردن هجمه به سپاه است.

وی ادامه داد: آیا این کار جز یک سناریوی هماهنگ با استکبار جهانی چه چیزی میتواند باشد؟سپاه با اجرای ۳۴ هزار پروژه در کشور، یکی از مهمترین نهادهای خدمات رسان به مردم است که از اجرای پروژه بسیار مهم و بزرگ پارس جنوبی تا لایروبی قنوات در روستاهای کوچک کشور را شامل می شود و این خدمات سپاه به مردم، عده ای را ناراحت و عصبانی کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.