ساری- فرمانده انتظامی مازندران از ثبت بیش از ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تردد طی سه روز گذشته در سطح استان خبر داد.

۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تردد در مازندران به ثبت رسید

به گزارش قدس آنلاین به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران، سردار سیدمحمود میرفیضی به ثبت ورود ۳۴۵ هزار دستگاه خودرو به استان طی این مدت اشاره و اظهار کرد: در تابستان سال گذشته بیش از ۱۲۷ میلیون تردد و ۲۵ میلیون شب اقامت در مازندران به ثبت رسید.

وی با اشاره به پیش بینی ۱۰ درصدی افزایش سفرهای تابستانی در سال جاری، افزود: طرح تابستانه پلیس با هدف برقراری نظم، امنیت و آرامش در سواحل دریا، تفرجگاه ها، محورهای مواصلاتی و معابر دورن شهری به مرحله اجرا درآمد.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اینکه در ۶۴ نقطه بیش از ۱۰۰ طرح سالم سازی دریا راه اندازی شده، افزود: ۱۲۰ شهرک ساحلی و ۱۰۹ تفرجگاه نیز در این ایام، فعال بوده که نیروی انتظامی با همکاری دیگر دستگاه ها در حوزه نظم و امنیت خدمات ارائه می دهند.

سردار میرفیضی با اشاره به اینکه ۳۵۸ نقطه شنا ممنوع در سواحل دریا شناسایی شده است، به شهروندان و مسافران توصیه کرد تا برای استفاده از دریا به مناطق تعیین شده و طرح سالم سازی دریا مراجعه کنند.

وی از بکارگیری بیش از ۲۵۰۰ نیرو در راستای برقراری نظم وامنیت در طرح تابستانه خبر داد و یادآور شد: مردم مهمترین نقش را در تولید امنیت دارند و باید با رعایت هنجارها و قوانین و مقررات، پلیس را در برقراری نظم و امنیت یاری کنند.

سردار میرفیضی اضافه کرد: اغلب سرقت ها از سوی مجرمان غیربومی صورت می گیرد که در این رابطه ۳۷ درصد باند های سرقت که در سال گذشته شناسایی و متلاشی شدند، غیربومی بودند.

فرمانده پلیس مازندران به مسافران و شهروندان توصیه کرد: با رعایت نکات ایمنی و توجه به هشدارهای پلیس و مراقبت از اموال خود از بروز جرم پیشگیری کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.