سمنان- نماینده مردم گرمسار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه صنعت کشور نیاز جدی به تکنولوژی روز دنیا دارد، گفت: تکنولوژی روز دنیا با عقد قراردادهای بین‌المللی به صنعت تزریق شود و دولت دوازدهم دنبال رفع معضل آبی استان باشد.

دولت دوازدهم دنبال رفع معضل آبی استان سمنان باشد

به گزارش قدس آنلاین، غلامرضا کاتب درباره قراردادهای بین‌المللی صنعتی با شرکت‌های بزرگ جهان اظهار کرد: صنعت کشور نیاز جدی به تکنولوژی روز دنیا دارد.

وی با بیان اینکه قرارداد با شرکت‌های بزرگ صنعتی جهان باید جریان ورود و تزریق تکنولوژی به صنعت کشور باشد، تصریح کرد: در کنار این مهم باید جذب سرمایه خارجی هم صورت بگیرد.

دبیر هیأت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی درباره وضع استان تصریح کرد: استان سمنان با وجود نزدیکی به پایتخت از مشکلات و کمبودهای زیادی رنج می‌برد.

کاتب با تأکید بر اینکه معضل جدی در استان سمنان آب است، تصریح کرد: استان سمنان با کمبود منابع آبی مواجه است و این معضل جدی برای مردم است.

وی با اشاره به اینکه انتظار داریم دولت دوازدهم مشکل آب استان را برطرف کند، اضافه کرد: متأسفانه مشکلات در حوزه آب، کشاورزی را تحت شعاع قرار داده است.

نماینده مردم گرمسار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با رفع معضلات آبی، کشاورزی استان نیز رونق می‌گیرد، تصریح کرد: دولت دوازدهم باید چاره‌ای برای معضل آبی استان بیندیشد.

کاتب با تأکید بر اینکه بیکاری جوانان معضل مشترک در سراسر است، اظهار کرد: دولت باید توجه ویژه‌ای به بحث رفع معضل بیکاری و اشتغال‌زایی جوانان داشته باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.