​ایلام- رئیس کل دادگستری استان ایلام گفت: عامل آتش سوزی کوه مانشت و ارغوان ایلام هیچ ارتباطی با گروه های تروریستی ندارد.

عامل آتش سوزی مانشت هیچ ارتباطی با گروه های تروریستی ندارد

به گزارش قدس آنلاین، محمد رزم روز شنبه در حاشیه نشست خبری و در گفتگو با قدس آنلاین با بیان اینکه در سال جاری ۲۳ فقره آتش سوزی در سطح عرصه های استان صورت گرفته است، اظهارداشت: پس از وقوع آتش سوزی ها افرادی دستگیر شده و پرونده رسیدگی به جرائم آنها، در دادسراها در جریان است.

وی با اشاره به اینکه یکی از این افراد که عامل آتش سوزی تنگه ارغوان و کوه مانشت بوده با چند نفر درگیر شده و یک نفر را نیز مورد ضرب و جرح قرار داده بود، افزود: پس از تحقیقات به عمل آمده این مشخص شد که این شخص هیچ وابستگی به معاندین و گروه های تروریستی ندارد.

رئیس کل دادگستری استان ایلام به اعتراف این فرد به آتش سوزی در چند نقطه از استان اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: وی فردی معتاد و طرد شده از سوی خانواده بوده و از استان همجوار به مناطق کوهستانی استان آمده و اقدام به آتش سوزی کرده پرونده نامبرده هم اکنون در محاکم قضایی استان در دست بررسی است.

وی یادآور شد: خوشبختانه تاکنون هیچ گونه موضوع امنیتی در سطح استان مشاهده و گزارش نشده و استان در امنیت کامل به سر می برد.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.