مشاور غیررسمی «ترامپ» گفت روی کار آمدن وی در آمریکا به سازمان منافقین کمک خواهد کرد و تنها راه ثبات جهان از موضوع کنفرانس گروهک منافقین می‌گذرد.

 تنها راه ثبات جهان از موضوع کنفرانس منافقین می‌گذرد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از بی بی سی، «رودی جولیانی» شهردار سابق نیویورک و مشاور غیررسمی دونالد ترامپ گفت روی کار آمدن ترامپ در آمریکا به رهایی مردم از سرکوب کمک می‌کند.

جولیانی در سخنرانی در نشست گروهک منافقین در پاریس افزود که با قدرت گرفتن دونالد ترامپ سیاست آمریکا تغییر کرده و نگاه متفاوتی به مسایل جهان در واشنگتن حاکم است.

او تاکید کرد: تحت رهبری رئیس جمهوری ترامپ، بر این باورم که او کمکمان خواهد کرد مردم ایران را از وضعیتی که مدتها است به آنها تحمیل شده، خلاص کنیم.

جولیانی درباره موضع دونالد ترامپ گفت:برخلاف دولت‌های گذشته او واقعیت را انکار نمی‌کند و متوجه می‌شود که دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای چه قدر برای جهان خطرناک است.

او افزود که تنها راه ثبات در خاورمیانه و جهان از موضوع کنفرانس گروهک منافقین می‌گذرد.

دو ماه پیش هم «جان مک‌کین» سناتور در جلسه‌ مجاهدین خلق در تیرانا، پایتخت آلبانی شرکت و به شدت این سازمان را ستایش کرد.

آمریکا و اتحادیه اروپا، در گذشته گروهک منافقین را گروهی تروریستی می‌دانستند، اما در سال‌های اخیر آن را از فهرست گروه‌های تروریستی حذف کردند.

سال گذشته ترکی فیصل، فرزند پادشاه پیشین سعودی و رئیس سابق اداره اطلاعات این کشور، در نشست مجاهدین در پاریس شرکت کرد که این کار اعتراض جمهوری اسلامی ایران را به دنبال داشت. فیصل در نشست سال جاری نیز شرکت کرده بود.

«نیوت گینگریچ» رئیس پیشین مجلس نمایندگان آمریکا از حزب جمهوریخواه و «جوزف لیبرمن» سیاستمدار عضو حزب دموکرات از جمله شرکت‌کنندگان در گردهمایی بودند.

در بیانیه‌ای که پیش از این همایش با امضای شماری از مقامات کشورهای اروپایی، آمریکایی و خاورمیانه منتشر شد، آمده است: ما معتقدیم تغییر امکان پذیر است. نه تنها به این خاطر که حکومت غرق در بحران است، بلکه به خاطر اینکه جنبش بزرگ و در حال گسترشی برای تغییرات مثبت در حال سازماندهی است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.