​ایلام- مدیرکل استاندارد استان ایلام گفت: رفع پلمپ شهربازی پارک کوثر ایلام کاملاً خوسرانه و توسط مالک این مجموعه صورت گرفته است.

رفع پلمپ شهربازی پارک کوثر ایلام خودسرانه بوده است/ لزوم ورود دستگاه قضایی

مهناز همتی روز یکشنبه در گفتگو با قدس آنلاین، با بیان اینکه هیچ مجوزی از سوی این دستگاه نظارتی برای رفع پلمپ شهربازی کوثر داده نشده است، اظهارداشت: در راستای استانداردسازی شهربازی های ایلام مکاتبات متعددی با دادستانی، شهرداری، اماکن انتظامی و دیگر دستگاه های ذیربط انجام شده اما متأسفانه برخی دستگاه های متولی همکاری لازم در این خصوص را ندارند.

وی با انتقاد از عملکرد مجموعه شهرداری ایلام در قصور برای استاندارد سازی شهربازی های ایلام، افزود: شهربازی پارک کوثر ایلام غیراستاندارد است و خانواده ها نبایستی از وسایل آن استفاده کنند چرا که هر لحظه امکان بروز حادثه ناگواری در این شهربازی وجود دارد.

مدیرکل استاندارد استان ایلام با تأکید بر اینکه این شهربازی در ماه گذشته پلمپ شده بود، تصریح کرد: مالک خصوصی این شهربازی بدون هماهنگی با این نهاد و بدون رفع نواقص و تنها خودسرانه، اقدام به باز کردن پلمپ کرده و دستگاه قضایی نیز پیگیر تخلفات آن است.

مهناز همتی با بیان این مطلب که شهرداری به عنوان متولی، زمین مورد نیاز را در اختیار شهربازی ها قرار می دهد، خاطرنشان ساخت: بخش خصوصی برای ایجاد شهربازی با شهرداری قرار منعقد کرده و اداره استاندارد نیز شهرداری و بهره برداران را ملزم و موظف به اخذ مجوز از این نهاد در هنگام خرید وسایل، نصب و بهره برداری می کند، اما متأسفانه با وجود تمامی رایزنی ها و مکاتبات، تخلفات در این راستا مشهود است.

وی پیگیری دستگاه قضایی خصوصاً دادستانی ایلام و دیگر مسئولان نهادهای ذیربط را ضروری دانست و تأکید کرد: انتظار داریم که مسئولان همه دستگاه های دولتی استاندارد را به عنوان یک مطالبه ملی قلمداد کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.