خرم اباد- رئیس مرکز سیمای استان های صدا و سیما گفت: لرستان استانی است سرشار از احساس امنیت برای صنعت گردشگری که مردمانش به مهمان نوازی شهرت دارند.

لرستان سرشار از احساس امنیت و مهمان نوازی است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سید عباس فاطمی نویسی در نشست با شورای معاونین صدا و سیمای مرکز لرستان با بیان اینکه مدیریت شهری خرم آباد نقش بسزایی در نمایاندن چهره زیبایی از شهر خرم آباد به کشور و جهان دارد اظهار کرد: باید از شهردار پرتلاش خرم آباد بابت معرفی ظرفیت های گردشگری و فعالیت ها و خدمات وی تشکر ویژه کرد.

فاطمی نویسی افزود: لرستان با داشتن ۲درصد جمعیت کل کشور شهدای زیادی در دوران دفاع مقدس تقدیم کشور کرده است.

وی با بیان اینکه لرستان سرشار از ظرفیت های بالقوه و بالفعل است اشاره کرد: لرستان به لحاظ جغرافیایی، فرهنگی، موسیقی، فرهنگ و تمدن ظرفیت های عظیمی دارد و از نظر موقعیت استراتژیکی یکی از استان های محوری و مهم کشور است.

رئیس مرکز سیمای استان های صدا و سیمای کشور گفت: باید ارتباط محکمی بین لرستان با سایر استان ها بر قرار شود تا این ظرفیت ها به خوبی شناسایی و معرفی شوند. این ارتباط می تواند از بعد فرهنگی و رسانه ای باشد.

در این نشست که در هتل شهرداری خرم آباد برگزار شد شهردار خرم آباد با اهدای لوحی از خدمات مدیرکل صدا و سیمای لرستان تقدیر کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.