نیشابور- همزمان با ۱۰ تیر سالروز ورود امام رضا(ع) به نیشابور نمایشگاه نقاشی گروهی «نگاره» آثار هنرمندان نیشابوری در نگارخانه کمال‌الملک اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابورگشایش یافت.

برپایی نمایشگاه نقاشی گروهی «نگاره» در نیشابور

به گزارش قدس آنلاین، مسئول مجتمع‌های فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اظهار کرد: هنرمندان جوان نیشابوری در رشته‌های هنری بخصوص نقاشی توانسته‌اند آثار مانایی را تاکنون از خود بر جا گذارند و در این رهگذر نمایشگاه نقاشی«نگاره» همزمان با سالروز ورود امام رضا(ع) به نیشابور در صدد است موضوعات آثار هنری را برای کشف رازهای جهان به مخاطب ارائه کند.
حمیدرضا آتشی افزود: نمایشگاه نقاشی گروهی « نگاره » آثار گروهی ۴۲هنرمند نیشابوری است که در آن ۶۰ اثر نقاشی در ابعاد ۴۰ در ۳۰ الی ۷۰ در ۱۰۰ سانتیمتر به نمایش گذاشته شده است.
آتشی به تکنیک، سبک و موضوع این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه دارای تکنیک رنگ روغن، مداد رنگی و آبرنگ است و با سبک رئالیسم کار شده و به موضوعات طبیعت، پرتره وحیوانات پرداخته است.
وی خاطر نشان کرد: این چهارمین نمایشگاه گروهی است که این هنرمندان در زمینه هنر نقاشی زیر نظر استاد خویش حسین فخریان آموزش دیده و در پی ارائه آثار به مخاطب، نقد و بررسی می‌شوند.
مسئول مجتمع‌های فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور تصریح کرد: نمایشگاه نقاشی گروهی «نگاره» از ۱۰ الی ۱۵ تیر ۹۶ هر روز از ساعت ۱۷ الی ۲۰ بعد از ظهردر محل نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور ویژه عموم علاقمندان دایر است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.