اهواز- رئیس بازرسی شورای های حل واختلاف خوزستان با بیان اینکه ۳ هزار و ۷۱۲ فقره پرونده به شورای های حل و اختلاف خانواده اهواز ورود کرده است اظهار کرد: ۲ هزار و ۳۱۲ فقره از این تعداد پرونده مختومه شده است.

بیش از ۲ هزار پرونده در مجتمع شورای حل و اختلاف اهواز مختومه شد

معصومه سرخی در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین، با اشاره به اینکه شورای حل واختلاف استان خوزستان در کشور جایگاه یازدهم را به خود اختصاص داده، اظهار کرد: همچنین در دو قسمت بازرسی و امور سامانه نیز در سطح کشور به عنوان نمونه شناخته شده ایم.

وی افزود: در سال گذشته نیز ۴۱۱ فقره جهت ارشاد به بازرسی شوراها ی حل و اختلاف استان مراجعه کردند.

سرخی بابیان اینکه ۳۸۵ فقره نامه به شهرستان ها برای مراجعه مکاتبه شده است گفت: در بحث اخبار و شکایت هایی ۳۷ فقره به بارزسی استان اعلام شده و همچنین ۴۵۳ مورد بازرسی از کل شعب شوراهای حل و اختلاف استان  به صورت محسوس و نامحسوس داشته ایم.

رئیس بازرسی شورای های حل و اختلاف خوزستان ادامه داد: در تمامی شعب شورای های حل واختلاف استان نیز جهت پیشنهادات، انتقادات و نظرات سامانه ایمیلی و همچنین شماره تماس ۰۹۱۶۷۸۱۸۲۳۰ به صورت شبانه روز پاسخگواست.

 سرخی بابیان اینکه تمامی روسای دادگستری با شورای های حل و اختلاف در سطح استان  همکاری بسیار خوب داشتند، اظهار کرد: تاکنون عدم همکاری از سوی هیچ کدام از روسای دادگستری نداشتیم.

وی بیان کرد: مجتمع خانواده در بحث نفقه، مهریه و جهیزیه تا سقف ۲۰ میلیون تومان توسط شعب شوراهای حل واختلاف قابل رسیدگی است و اکثرا حاضر به مصالحه نیستند.

رئیس بازرسی شورای های حل واختلاف خوزستان با اشاره به اینکه ۴۰۱ فقره در خانواده صلح وسازش کردیم، افزود: عمدتا طرفین دعوا نیز در این موارد کوتاه نمی آیند.

سرخی با بیان اینکه ۳ هزار و ۷۱۲ فقره پرونده به مجتمع خانواده شورای های حل و اختلاف اهواز ورود کرده است اظهار کرد: ۲ هزار و ۳۱۲ فقره از این تعداد پرونده مختومه شده است.

وی در پایان به خانم های خوزستانی نیز مژده ای داد و گفت: شعب های ۲۷ و ۲۸ اهواز توسط روسای و اعضای خانم اداره می شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.