شهرکرد- مدیرکل آفرینش های ادبی و هنری کشور گفت: باید مهم ترین دغدغه کارشناسان کانون آینده کودکان و نوجوانان باشد و همچنین خلأ های ۱۴ میلیون دانش آموز عضو کانون را با برنامه ریزی و تصمیمات مطلوب پر شود.

باید مهم ترین دغدغه کارشناسان کانون آینده کودکان و نوجوانان باشد

 به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حسین علیجانی ظهر یکشنبه در اولین نشست تخصصی کارشناسان ادبی کانون پرورش فکری کودک و نوجوان منطقه ۳ کشور اظهار داشت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان باید مهم ترین انتخاب و اصلی ترین اولویت دانش آموزان باشد چراکه محل رشد فکری و هنری آنها خواهد شد و این مهم باید با همفکری و هماهنگی کلیه مسئولین مرتبط تحقق پیدا کند.

 وی افزود: باید مهم ترین دغدغه کارشناسان کانون آینده کودکان و نوجوانان باشد و همچنین خلأ های ۱۴ میلیون دانش آموز عضو کانون را با برنامه ریزی و تصمیمات مطلوب پر شود.  

 مدیرکل آفرینش های ادبی و هنری با بیان اینکه در سند چشم‌انداز ۹ افق سازمانی ۵ هدف و ۲۸ سیاست و راهبرد اصلی مورد توجه قرار دارد خاطر نشان کرد: در راستای تحقق اهداف کانون و توسعه کمی و کیفی باید کلیه کارشناسان مدیران و اعضای کانون هم گام با سند چشم انداز کانون حرکت کنند.   علیجانی با اشاره به فعالیت های مختلف کودکان و نوجوانان اعم از خلاقیت و هنر در سند چشم انداز مورد توجه ویژه قرار گرفته است تصریح کرد: گروه هدف این سند کودکان و نوجوان هستند و همچنین توجه به فن‌آوری‌های نوین اختراعات خلاقیت ایجاد فضاهای الکترونیکی از عمده ترین برنامه های سند چشم انداز می‌باشند.

گفتنی است در این نشست کتاب خانواده موفق به تألیف فرزاد رحیمی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری رونمایی شد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.