اهواز-استاندار خوزستان گفت: یک پنجره واحد مجازی و الکترونیک در خوزستان برای رفع موانع سرمایه گذاری در استان ایجاد می شود.

پنجره واحد مجازی و الکترونیک در خوزستان برای رفع موانع سرمایه گذاری ایجاد می شود

به گزارش قدس آنلاین وبه نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان، غلامرضا شریعتی شامگاه یکشنبه 11 تیرماه پس از نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از جلسات مهم ستاد اقتصاد مقاومتی تشکیل شد و برنامه هایی که برای امسال داریم را نیز ارائه دادیم و در این حوزه استان خوزستان یک برش استانی برنامه اشتغال را دارد.

شریعتی تصریح کرد: خود استان هم برنامه ای برای خروج از رکود و برنامه های اشتغالزایی ملی با برش استانی تدوین کرده تا بعد از عملیاتی شدن آن سهم خوزستان از اشتغالزایی قابل توجه باشد.

استاندار خوزستان بیان کرد: مشکلات سرمایه گذاری در خوزستان متعدد است اما یکی از مهمترین های آن، پتانسیل ها و ظرفیت های زیاد خوزستان است. در استانی مثل لرستان برای سرمایه گذاری از هفت سازمان باید استعلام گرفته شود ولی در خوزستان باید از ۲۱ سازمان استعلام شود و هر کدام برای بررسی و ارائه جواب زمان زیادی را از سرمایه گذار می گیرند و باعث تأخیر می شود.

شریعتی اظهار کرد: میراث فرهنگی، نفت، منابع طبیعی، محیط زیست و غیره همه ظرفیت های زیادی در محیطی کوچک هستند که برای سرمایه گذاری افراد را با تنگناهای مختلف روبرو می کند. البته باز با این وجود سرمایه گذاری های بزرگ در خوزستان به علت جاذبه های زیاد در حوزه فولاد، نفت و پتروشیمی انجام می شود.

وی گفت: برای اشتغالزایی در حوزه صنایع پایین دستی، مشاغل خانگی، توریستی و گردشگری نیز برنامه ریزی هایی داریم و یک پنجره واحد مجازی و الکترونیک در خوزستان ایجاد می کنیم تا موانع سرمایه گذاری این استان رفع شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.