مشهد- استاد دانشگاه امام صادق(ع) گفت: اگر پشتیبانی رسانه‌ای خوبی از نظریه‌های اسلامی صورت گیرد به تدریج اقتصاد استعمارگر آمریکایی به عقب رانده می‌شود.

پشتیبانی رسانه‌ای از نظریه‌های اقتصاد اسلامی اقتصاد استعمارگر آمریکایی را به عقب می راند

به گزارش قدس آنلاین، حجت الله عبدالمالکی عصر یکشنبه در نشست علمی «نقش رسانه ها در جنگ روانی» از نشست های نهمین اجلاس رادیو و تلویزیون های اسلامی در مشهد با بیان نقش رسانه‌ها در اقتصاد اظهار کرد: رسانه‌ها در این حوزه می‌توانند اثر جدی داشته باشند؛ اولا می‌توانند در مورد مفهوم اقتصاد و توسعه اقتصادی تبیین داشته باشند و دوم اینکه می‌توانند برنامه‌ها و سیاست‌های توسعه اقتصادی را مطرح کنند.

وی گفت: کشورهای اسلامی به دلیل عملکرد ناصحیح رسانه‌ها درگیر یک سیاست نادرست اقتصادی شده‌اند که این منافع ملت‌ها را از بین برده است.

استاد دانشگاه امام صادق(ع) با بیان اینکه اگر پشتیبانی رسانه‌ای خوبی از نظریه‌های اسلامی صورت گیرد به تدریج اقتصاد استعمارگر آمریکایی به عقب رانده می‌شود افزود: متاسفانه امروز به این نظریه توجه جدی نشده و باید بیش از پیش به این مساله پرداخته شود.

وی با اشاره به مفاهیم مختلف در حوزه اقتصاد مقاومتی بیان کرد: اقتصاد مقاومتی اقتصادی است که بتواند با وجود همه موانع و مشکلات به اهداف خود برسد.

عبدالمالکی با اشاره به نظام فعلی اقتصاد جهانی خاطرنشان کرد: این نظام توسط آمریکا و برخی قدرت‌ها شکل گرفته و منافع ملت‌ها خصوصا کشورهای اسلامی را با خطر مواجه کرده است.

وی به برخی حقایق در خصوص سلطه اقتصادی آمریکا در سطح جهان تصریح کرد: آمریکایی ها سالانه هزاران دلار با شکل‌های مختلف بر ملت‌های دیگر تحمیل کرده و سود آن را مورد استفاده قرار می‌دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.