۱۲ تیر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶
کد خبر: 543873

سرمربی - بازیکن تأسیسات دریایی با انتقاد از محرومیت بازیکن و مربی تیمش توسط هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال گفت:‌ زمانی که این کمیته به اشتباه بازیکن ما را محروم اعلام کرد، به خودش کارت زرد داد؟

کمیته فوتسال داد وحید شمسایی را در آورد!

به گزارش قدس آنلاین، وحید شمسایی در خصوص محرومیت رضا ناصری و مصطفی نظری از سوی هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال اظهار داشت: باشگاه تأسیسات بابت این اتفاق یک آسیب کلی می‌بیند و کاملاً تیم‌مان تحت الشعاع قرار می‌گیرد، آن هم در هفته دوم که تازه می‌خواهیم با کسب یک نتیجه خوب به مسابقات برگردیم. همه چیز باید کنار یکدیگر باشد و زمانی که یک بازیکن اظهار نظری می‌کند نباید سریع محرومش کنیم. این تصمیم مثل این می‌ماند که یک بازیکن در دقیقه اول بازی خطا کند و همان لحظه اخراجش کنیم. به نظرم کمیته فوتسال باید یک نامه مکتوب می‌داد و به این بازیکنان تذکر می‌داد.

وی ادامه داد:‌ من در یک جا خواندم که هیئت رئیسه گفته به این بازیکنان کارت زرد داده و تا اطلاع ثانوی آنها را محروم کرده است، اگر تا اطلاع ثانوی محروم کردن کارت زرد است، پس اگر کارت قرمز می‌دادند حتماً آنها را تا پایان عمر محروم می‌کردند. به نظرم کاش یک تذکر به باشگاه و مدیرعامل می‌دادند و اعلام می‌کردند در صورت تکرار مصاحبه بازیکنان این بازیکنان را محروم خواهیم کرد.

سرمربی - بازیکن تیم تأسیسات دریایی با اشاره به اینکه هفته گذشته کمیته فوتسال ابتدا اعلام کرده مجید حاجی‌بنده محروم است و بعد از آنکه این بازیکن به تبریز سفر نکرده، شب قبل از بازی گفته شده این بازیکن محروم نبوده و می‌تواند بازی کند، تصریح کرد: هفته گذشته به دلیل اشتباه کمیته فوتسال متضرر شدیم، آیا آن موقع کمیته فوتسال به خودش کارت زرد نشان داد؟ آیا کسی زنگ زد تا به هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه ما بگوید اشتباه کردیم؟ آیا اصلاً کسی در کمیته فوتسال به روی خودش آورد که اشتباه کرده است؟ اعتقاد دارم اگر قرار است کاری انجام شود باید دو طرفه باشد نه اینکه چون مسئولیت دست من است هر کاری می‌خواهم بکنم.

شمسایی افزود: الآن دروازه‌بان اول تیمم را از دست داده‌ام و دروزاه‌بان دومم هم مصدوم است و باید بدون دروازه‌بان مقابل حفاری بازی کنم. یک نفر به من بگوید اکنون من چه کاری باید انجام دهم و جواب باشگاه را چه باید بدهم. شاید من را محروم کنند اما سوالم این است آیا کسی در کمیته فوتسال به خاطر اشتباه هفته گذشته این کمیته،‌ به خودش کارت زرد نشان داد؟

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.