اهواز- مدیرعامل آبفا روستایی خوزستان گفت: با اقداماتی که در حال انجام است امیدواریم تا یک سال و نیم آینده مشکل آب شرب بخش غیزانیه اهواز برطرف شود.

مشکل آب شرب «غیزانیه» پس از ۵۰ سال برطرف می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، درویش‌علی کریمی مدیرعامل آبفا روستایی خوزستان روز دوشنبه در نشست مشترک اعضای موسسه خیریه توانمندسازان خوزستان در اهواز اظهار داشت: آب شرب منطقه غیزانیه اهواز از مدت‌های زیاد پیش از این مشکل داشت که این مشکلات از حدود ۵۰ سال پیش وجود داشته است.

وی در ادامه به بازدیدهای میدانی خود از مشکلات موجود بخش غیزانیه اهواز اشاره کرد و افزود: در سال ۱۳۹۵ به همراه استاندار خوزستان و برخی از مسئولان استانی ۴ بار از این منطقه بازدید و وضعیت نامناسب آب شرب منطقه را مشاهده کردیم.

مدیرعامل آبفا روستایی خوزستان با تاکید بر این نکته درصدد رفع مشکلات آب‌شرب غیزانیه هستیم، بیان کرد: مشکلات این منطقه در طی این چند سال گذشته به وجود نیامده و باید اقدامات اساسی برای رفع آن انجام دهیم.

وی با بیان اینکه خط انتقال آب شرب از شیبان به غیزانیه کشیده شده که طول آن ۵۳ کیلومتر است، تصریح کرد: در سال ۱۳۹۵ برای تعویض این خط انتقال برنامه‌ریزی‌هایی لازم انجام شد که شرکت نفت کار تعویض ۳۰ کیلومتر از این خط انتقال را برعهده گرفت و با انجام مناقصه خرید لوله‌ها، به زودی این کار شروع می‌شود.

کریمی با بیان اینکه تعویض ۲۳ کیلومتر از خط انتقال آب شرب از شیبان به غیزانیه توسط شرکت‌ آب و فاضلاب روستایی خوزستان انجام می‌شود، گفت: اقدامات لازم برای این کار در حال انجام است و به زودی مشکل آب شرب این بخش حل می‌شود.

وی به اقدامات دیگر برای رفع مشکلات آب بخش غیزانیه اهواز اشاره کرد و گفت: بازسازی و تعویض خطوط انتقال بین روستاهای غیزانیه نیز بر عهده سازمان آب و برق خوزستان است.

مدیرعامل آبفا روستایی خوزستان خاطرنشان کرد: با اقداماتی که در حال انجام است امیدواریم در تا یک سال نیم آینده مشکل آب شرب بخش غیزانیه برای همیشه حل شود و این مسئله بعد از ۵۰ سال به سرانجام برسد.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.