اهواز-مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان گفت: عضویت اداره کل کتابخانه های عمومی در ستادمبارزه با مخدر خوزستان لازم است به جهت اینکه بیش از ۱۰۰ هزار نفر در سنین خاص و خطرناک یعنی نوجوانان و جوانان عضو این کتابخانه ها هستند.

لزوم عضویت اداره کل کتابخانه های عمومی استان در ستادمبارزه با مخدر خوزستان

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمد جوروندی در نشست خبری به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر که ظهر امروز در اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان برگزارشد، با اشاره به اینکه مواد مخدر یکی از معضلات اساسی در فرآینده اجتماعی جامعه ما است اظهار کرد: اما در این دوره نیز استان خوزستان با مدیریت اجرایی استاندار و حسینی زاده معاون سیاسی واجتماعی و دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر چشم انداز روشنی برای این کار ترسیم می کنیم.

وی افزود: در ارتباط با پیشگیری از مواد مخدر در استان نیز اهتمام جدی و جامع ای ایجاده شده که آن هم در حقیقت یک مبارزه کاملا فرهنگی است و این باعث تاثیرگذاری این مبارزه می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان  در ادامه پیشنهاداتی خطاب به دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان از جمله، در جلساتی که بعنوان ستادمبارزه با مواد مخدر در استانداری برگزار می شود مسئولان کمیته ها گزارشات خوبی می دهند اما به نظر بنده گاهی وقت اعضای زیر مجموعه این کمیته ها کارهای انجام می دهند که نیاز به ارائه است ولی زمان بیان آن در جلسات پیدا نمی کنند، در حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان کار های خوبی در چندماه اخیر انجام اما باتوجه به اینکه زمان نبوده فرصتی برای ارائه نشده چراکه سرشاخ ها گزارشات خود را اعلام کنند که به ضم خود تمایل به ارائه این کارها را در این جلسه داشته ام، ضمن اینکه مسئولان کمیته ها فقط فعالیت های سازمان های خود شان را ارائه می کنند و امیدوارم فرصتی پیش بیاید تا همه ی زیرمجموعه ها اطلاعات خود را ارائه دهند.

 جوروندی در ادامه خطاب به لامی زاده دبیرشورای ستادمبارزه با مواد مخدر، اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان را عضو ستاد مبارزه با مواد مخدر در آورده شود، عنوان کرد: موقعیت این نهاد بسیار موقعیت مهمی در حوزه مبارزه با مواد مخدر است  چرا که در استان خوزستان بیش از ۱۰۰ هزار نفر در سنین خاص و خطرناک یعنی نوجوانان و جوانان عضو این کتابخانه ها هستند. همچنین با عضویت این اداره کل به ستاد می توان ابلاغات و دستورات در آنجا محقق شوند.

لازم به ذکراست: از پوستری که تحت عنوان جامعه سالم عاری از اعتیاد که توسط اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی خوزستان آماده شده بوده در این نشست خبری رونمایی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.