​ایلام- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان ایلام گفت: بیشترین میزان آبرسانی سیار به روستاهای شهرستان ایلام در بخش چوار انجام می شود.

بیشترین آبرسانی سیار در روستاهای ایلام انجام می شود

نوراله تیموری روز چهارشنبه در گفتگو با قدس آنلاین، با بیان اینکه در حال حاضر به ۵۱ روستای استان به صورت سیار آبرسانی می شود، اظهارداشت: بیشترین آبرسانی سیار به روستاهای بخش چوار شهرستان ایلام، موسیان شهرستان دهلران و زاگرس در شهرستان چرداول صورت می گیرد.

وی با اشاره به اینکه آبرسانی به روستاهای کم آب استان روزانه ۴۰۰ لیتر به ازای هر خانوار است، افزود: اغلب این روستاها زیر ۲۰ خانوار بوده و بعلت خشکسالی در سال های اخیر، این شرکت با تانکر آب مورد نیاز ساکنان آن را تأمین می کند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان ایلام با تأکید بر لزوم صرفه جویی در مصرف آب، خاطرنشان ساخت: روستائیان از آب های جاری و رودخانه ها برای سیراب کردن دام ها و احشام استفاده کنند.

نوراله تیموری هزینه تولید آب در استان نسبت به فروش آن را بیشتر دانست و بیان داشت: در حال حاضر تولید هر مترمکعب آب ۱۵ هزار ریال هزینه دارد که به قیمت ۷ هزار و ۹۱۰ ریال به فروش می رسد که افزایش هزینه تولید، صرفه جویی در مصرف آب را بیش از پیش ضروری می کند.

وی به تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبارات ملی این شرکت در سال ۹۵ اشاره کرد و یادآور شد: برای سال جاری ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار ملی و استانی مصوب کرده ایم که امیدواریم صد درصد این اعتبار به استان اختصاص یابد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.