رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، از ادامه پروازها به نجف به صورت محدود خبر داد و گفت: نتیجه نهایی رایزنی با طرف عراقی تا هفته آتی مشخص می شود.

ادامه پروازها به نجف به صورت محدود/نتیجه نهایی مذاکرات هفته آینده

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خانه ملت، علی عابدزاده با اشاره به آخرین وضعیت پروازهای نجف در پی وضع عوارض گمرکی نامتعارف از سوی فرودگاه این شهر و تصمیم ایرلاین ها برای توقف پروازها، گفت: در حال حاضر پروازها به صورت محدود در حال انجام است.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: همکاری لازم از سوی فرودگاه نجف با ایرلاین های ایرانی انجام داده و کاهش نرخ عوارض گمرکی در رایزنی دو طرف در حال انجام است.

وی افزود: تا هفته آتی نتیجه نهایی مذاکرات با فرودگاه نجف اعلام می شود.

تأخیرهای پروازی نسبت به گذشته کمتر شده است

عابدزاده در پاسخ به سوالی مبنی بر چرایی رشد تاخیرهای پروازی، گفت: تاخیرهای پروازی نسبت به گذشته کاهش پیدا کرده ولی باید باز هم شرکت ها و ایرلاین ها باید در جهت ارتقا کیفیت خدمات دهی به مسافران تلاش کنند.

وی ادامه داد: در حال حاضر تاخیر پرواز به مدت طولانی بسیار کم شده است.

عابدزاده با بیان اینکه رعایت آیین نامه حقوق مسافر بهترین مرجع برای رسیدگی به تاخیرهای پروازی است، گفت: طبق این آیین نامه برخورد با ایرلاین های متخلف از حیث تاخیرهای پروازی صورت می گیرد.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا آیین نامه حقوق مسافر رعایت می شود یا خیر، افزود: بله این آیین نامه ابلاغ شده و مسافران می توانند در صورت تاخیرهای پروازی خواستار رعایت این آیین نامه شوند.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری یادآور شد: عدم رعایت آیین نامه حقوق مسافر از سوی ایرلاین ها نیز در این آیین نامه دیده شده و برخوردهای لازم صورت خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.