قوچان- دادستان عمومی و انقلاب قوچان با اشاره به عملیات مسلحانه عصر سه شنبه در قوچان گفت: در این اقدام عملیاتی امنیتی ۹ قبضه سلاح جنگی، شکاری و مقادیری مواد مخدر کشف و ضبط شد.

کشف و ضبط ۹ قبضه سلاح جنگی در قوچان

به گزارش قدس آنلاین، رمضان علی آذری صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص جزئیات درگیری مسلحانه عصر سه‌شنبه در قوچان گفت: طی اطلاعات رسیده مبنی بر عبور خودرویی مشکوک از محور قوچان و طی اقداماتی امنیتی و شناسایی سوژه با نیروهای امنیتی شهرستان درگیر و در این عملیات مسلحانه یکی از سربازان گمنام امام زمان(عج) مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرد و سوژه به داخل شهر متواری شد.

وی ادامه داد: با مشارکت اکیپ‌های عملیاتی سپاه پاسداران و دستگاه‌های امنیتی و قضایی پایش محلی در سطح شهر آغاز و پس از نیم ساعت خودروی مذکور دریکی از خیابان‌ها کشف شد.

رمضان علی آذری با اشاره به دستگیری یک نفر متهم به همراه یک قبضه سلاح وینچستر، فشنگ و مقادیری مواد مخدر خاطرنشان کرد: از خودروی مکشوفه شش قبضه سلاح شکاری و جنگی کشف و ضبط شد.

وی با تأکید بر این مطلب که متهم دوم نیز شناسایی ولی متواری شده است یادآور شد: طی بازرسی‌های انجام‌شده از محل متهمین، تعداد ۲ قبضه سلاح به همراه ۵۰ فشنگ جنگی و مقادیری مواد مخدر صنعتی کشف و ضبط گردید.

دادستان عمومی و انقلاب قوچان با اشاره به مشارکت بسیار خوب سپاه پاسداران، نیروی‌های اطلاعاتی، انتظامی و دستگاه قضایی در شناسایی و اقدام امنیتی در روز گذشته خاطرنشان کرد: خوشبختانه با استفاده از تمامی ظرفیت‌های امنیتی شهرستان این باند متلاشی و هیچ‌گونه نگرانی برای شهروندان وجود ندارد و تحقیقات برای تکمیل پرونده از سوی دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی ادامه دارد.

 

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.