شهرکرد-معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: کنگره ۶۰ تشکیلات تحقیقاتی مستقلی است که همواره به منظور رهایی معتادینی که خواستار رهایی از اعتیاد بوده اند و راه حل منطقی برای درمان خود پیدا نکرده اند تشکیل شده است.

کنگره ۶۰ به منظور رهایی معتادان تشکیل شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین جعفر مردانی گرمدره ظهر چهارشنبه در همایش صیانت و گفتمان سازی اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر استان با بیان اینکه اعتیاد به مواد مخدر در عصر حاضر روز به روز در حال گسترش است اظهار داشت: باید مسئولین مرتبط با همکاری مردم، در زمینه جلوگیری از قاچاق و شیوع انواع مواد مخدر راهکارهای قابل توجهی را ارائه و پیگیری کنند و به نتیجه مطلوب برسانند.

وی افزود: کنگره ۶۰ تشکیلات تحقیقاتی مستقلی است که همواره به منظور رهایی معتادینی که خواستار رهایی از اعتیاد بوده اند و راه حل منطقی برای درمان خود پیدا نکرده اند تشکیل شده است.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار خاطر نشان کرد: این کنگره بر اساس اصل پذیرفته شده کمک فرد رها شده از دام اعتیاد به فرد در حال مصرف موادمخدر یا معتاد متشکل شده و همچنین مبنای کار بر محبت عقل و ایمان است.

مردانی گرمدره با بیان اینکه در ایران ۸۰ درصد تریاک و ۴۰ درصد مرفین کشف می‌شود بیان کرد: در اثر استفاده موادمخدر سبب می‌شود جامعه ای مملو از ترس،اضطراب ،نگرانی و حقارت به وجود آورده شود.

وی تاکید کرد: کشور ایران دارای سه هزار و ۸۰۰ شهید و ۱۲ مجروح مبارزه با قاچاق موادمخدر و فرامنطقه ای است و همچنین میلیاردها تومان برای انسداد و تجهیز مرزها و جلوگیری از مواد مخدر هزینه می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.