یزد ـ مدیرعامل بنیاد بین المللی غدیر از اجرای بیش از ۱۰۰ هزار عنوان برنامه با موضوع غدیر در دهه ولایت سال گذشته و تداوم آن در دهه ولایت سال جاری خبر داد.

۱۰۰هزار برنامه با موضوع غدیر در کشور برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین، حسین ظریف منش روز چهارشنبه در نشستی خبری در اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد به مناسبت نزدیک شدن به ایام دهه امامت و ولایت اظهار داشت: دهه امامت و ولایت امسال با ۱۰ تا ۱۸ شهریور مصادف شده و در این دهه برای برگزاری ده‌ها هزار فعالیت فرهنگی، هنری، تبلیغی، ترویجی، علمی و ورزشی برنامه ریزی شده است.

ظریف منش یادآور شد: برای هر استان حداقل یک برنامه ملی با محوریت غدیر در ایام دهه ولایت و امامت در نظر گرفته شده به عنوان نمونه در استانهای قزوین و زنجان جشنواره خوشنویسی، در هرمزگان همایش «ولایت؛ محور وحدت امت اسلامی» در تهران همایش ملی غدیر بزرگداشت علامه عسگری و... و. برگزار می شود.

وی تاکید کرد: تلاش داریم در استان یزد نیز برنامه هایی اجرا کنیم تا یزد به عنوان پرچمدار و پیشقراول گرامیداشت و ترویج واقعه غدیر معرفی شود که در این زمینه باید از ظرفیت هیئت های مذهبی و تشکل های مردمی به درستی استفاده شود.

مدیرعامل بنیاد بین المللی غدیر یادآور شد: امسال در روز مباهله برنامه های گسترده کشوری به دلیل اهمیت این روز بزرگ و اعتبار آن نزد شیعه و سنی برگزار می شود ضمن اینکه برای برگزاری همایش تجلیل از سادات شهید نیز برنامه ریزی انجام گرفته است.

ظریف منش با اشاره به اینکه غدیر مفهوم مدیریت الهی بر جوامع را تبیین می کند، اظهار داشت: امر حاکمیت یک امر الهی است و اگر مدیریت جامعه بر مبنای ارزشهای الهی باشد، این جامعه به سمت و سوی صلاح و رستگاری پیش خواهد رفت.

گفتنی است؛ ریاست بنیاد بین المللی غدیر در استان یزد بر عهده آیت الله محمدرضا ناصری امام جمعه یزد و دبیری آن بر عهده حجت الاسلام سید محمدشریف حسینی کوهستانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد است.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.