دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: تضعیف سپاه تضعیف یک شخص نیست بلکه تضعیف یک جریان و سیاست و امنیت کشور است.

تضعیف سپاه به منزله تضعیف سیاست و امنیت کشور است

به گزارش قدس آنلاین، سردار سرلشکر سید یحیی رحیم صفوی دستیار و مشاور فرمانده کل قوا عصر امروز چهارشنبه در پنجمین همایش سلحشوران دفاع مقدس یادمان سردار حاج احمد متوسلیان که در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد در سخنانی سپاه را حافظ انقلاب و سپر مستحکم دفاع از استقلال و ارکان قدرت ملی انقلاب اسلامی دانست و گفت: سپاه یک شخص نیست بلکه یک جریان ملی است و تضعیف سپاه به منزله تضعیف سیاست و امنیت کشور است.

وی در ادامه گفت: تضعیف سپاه به منزله تضعیف اقتصاد کشور است چنانکه اگر امنیت در کشور نباشد سرمایه گذاری داخلی و خارجی در کشور مسیر نبود. امام خمینی ره زمانی که فرمودند ای کاش من یک پاسدار بودم این جمله را از ته قلب فرمودند و امیدواریم کسانی به دنبال تضعیف سپاه نباشند.

سردار صفوی در ادامه در خصوص سردار احمد متوسلیان اظهار کرد: آشنایی من با حاج احمد متوسلیان از روزهای اول اردیبهشت59 بر می گردد. حاج احمد متوسلیان در اندیشه و تفکر و جهانبینی یک انسان خدامحور و یک الگوی برای رزمندگان در جبهه مقاومت است.

وی افزود:سردار متوسلیان قلبش مالامال از عشق به اهل بیت بود و نسبت به اسراییل تنفر بالایی برخوردار بود. او بسیار مردم دار بود و دارای نبوغ مدیریتی بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.