شهرکرد-مدیر کل صنعت معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: در بخش کشاورزی، صنایع معدنی و صنایع بهداشتی مورد ارزیابی قرار گرفتند که بیشترین مشکلاتشان در حوزه تسهیلات تامین اجتماعی، بیمه و امور مالیاتی بود.

بیشترین مشکلات صنایع معدنی؛ تامین اجتماعی،بیمه و امور مالیاتی است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سید نعیم امامی عصر چهارشنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید اظهار داشت: در این جلسه مسائل و مشکلات مربوط به چهار طرح صنعتی و دو طرح کشاورزی مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به ۱۶ مصوبه در جلسه گفت: تولیدکننده تجهیرات کارخانه خوراک آبزیان تصمیمات خوبی گرفته شد و ضمن اینکه این واحد اولین و تنها تولید کننده تجهیزات در سطح کشور است موفق به دستیابی به بازارهای کشورهای جهانی شده که عمده مشکلات این واحد تولیدی مورد بررسی قرار گرفت.

مدیر کل صنعت معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در بخش کشاورزی، صنایع معدنی و صنایع بهداشتی مورد ارزیابی قرار گرفتند که بیشترین مشکلاتشان در حوزه تسهیلات تامین اجتماعی، بیمه و امور مالیاتی بود.

امامی خاطر نشان کرد: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با توجه به زمان درخواست آنها با هدف برطرف کردن مشکلات واحدهای تولیدی در حوزه صنعت معدن تجارت و کشاورزی راه اندازی شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.