آموزش و پرورش در این پایگاه‌ها، ضمن شناسایی دانش‌آموزان علاقه‌مند و با همکاری خادمیاران معلم، مربی و مدیر و استفاده از امکانات مؤسسات فرهنگی آستان قدس رضوی (از جمله: مؤسسه تربیت بدنی، سازمان کتابخانه‌ها و موزه‌ها، شرکت به نشر، مؤسسه آفرینش‌های هنری و...) اقدام به کیفیت بخشی به فعالیت‌های مربوط در جهت غنی سازی اوقات فراغت این دانش‌آموزان می‌کند.

۱۵ تیرماه آغاز برنامه‌های بنیاد برای اوقات فراغت

مدیرعامل بنیاد فرهنگی رضوی گفت: همزمان با آغاز فصل تابستان و ایام فراغت دانش‌آموزان، این بنیاد با مشارکت مرکز امور خادمین آستان قدس رضوی نسبت به غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان برنامه‌ریزی و اقدام نموده است.

«محمدتقی فخریان» در گفت‌وگو با خبرنگار قدس با اعلام این مطلب افزود: فصل تابستان فرصت مناسبی است برای انجام برنامه‌های فرهنگی، تربیتی، ورزشی و... به صورت متنوع برای دانش‌آموزان و به همین دلیل، بنیاد فرهنگی رضوی با مشارکت مرکز امور خادمین آستان قدس رضوی با سازماندهی خادمیاران معلم، مربی و مدیر و با تشکیل پایگاه‌های ترویج گفتمان رضوی در مناطق محروم مشهد با جذب دانش‌آموزان این مناطق در گروه‌های سنی مختلف و با ارائه برنامه‌های متنوع فرهنگی، تربیتی، مهارتی و... از پانزدهم تیرماه لغایت پایان مرداد ماه سال جاری در زمینه غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان مناطق محروم برنامه‌ریزی و اقدام می‌کند.

وی ادامه داد: در این طرح، علاوه بر مدارس امام رضا(ع) در مناطق محروم مشهد از هشت پایگاه ویژه در این زمینه در مناطق و نواحی آموزش و پرورش مشهد (در مناطق محروم) برای ارائه خدمات به دانش‌آموزان استفاده خواهد شد.

فخریان اضافه کرد: آموزش و پرورش در این پایگاه‌ها، ضمن شناسایی دانش‌آموزان علاقه‌مند و با همکاری خادمیاران معلم، مربی و مدیر و استفاده از امکانات مؤسسات فرهنگی آستان قدس رضوی (از جمله: مؤسسه تربیت بدنی، سازمان کتابخانه‌ها و موزه‌ها، شرکت به نشر، مؤسسه آفرینش‌های هنری و...) اقدام به کیفیت بخشی به فعالیت‌های مربوط در جهت غنی سازی اوقات فراغت این دانش‌آموزان می‌کند.

مدیرعامل این بنیاد متذکر شد: در این حرکت مشترک که با همکاری بنیاد فرهنگی رضوی، مرکز امور خادمین آستان قدس رضوی و آموزش و پرورش انجام می‌شود، پیش‌بینی می‌شود بیش از ۴۰۰۰ نظر به طور مستقیم و تعداد زیادی هم به طور مستقیم از پسران و دختران دانش‌آموز (با تفکیک جنسیت در مناطق محروم مشهد از ویژه برنامه‌های این طرح، بهره‌مند شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.