رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به مسئله‌سازی اخیر آمریکا در مورد تحریم‌های ایران گفت: سنگ‌اندازی‌های جدید آمریکا علیه ایران قطعا بدون هزینه نخواهد بود.

سنگ‌اندازی‌های جدید آمریکا علیه ایران قطعا بدون هزینه نخواهد بود

به گزارش قدس آنلاین،  علی لاریجانی ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان گیلان با محوریت شهیدان انصاری و نورانی‌ اظهار داشت: شهید انصاری در وصیت خود می‌گوید هر وقت خبر شهادت من را شنیدید مطمئن باشید به دو جای بدنم شلیک شده یکی قلبم برای خدا و مغزم برای خدا.

رئیس مجلس شورای اسلامی اعلام داشت: شهید انصاری در راه انقلاب جان خود را از دست داد و اگر انسان قلبش برای مردم و ذهنش برای خدا باشد کارها به‌خوبی پیش می‌رود.

وی با بیان اینکه استان گیلان از چند نعمت برخوردار است بیان داشت: آیت الله قربانی استوانه فکری برای گیلان است و نمایندگان خوب و استانداری دارد که آرامش و امنیت در گیلان ایجاد کرده و همچنین نیروی انسانی خوب و امکانات برجسته‌ای دارد.

لاریجانی آینده استان گیلان را مثبت ارزیابی کرد و ابراز داشت: شاید بعضی از نقص‌ها وجود داشته باشد ولی نگاه من به آینده مثبت است و اقدامات موثر در استان گیلان ادامه‌دار است.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سال‌ها تروریسم در منطقه پشتیبانی شد تاکید کرد: هدف از پشتیبانی تروریسم ضربه زدن به ایران و لنگ کردن ایران بود و این پشتیبانی از تروریسم مربوط به دو سال اخیر نیست و مربوط به چند دهه است.

وی با اشاره به مسئله‌سازی اخیر آمریکا در مورد تحریم‌های ایران اذعان داشت: شاید تصور این باشد که سنگ‌اندازی‌های جدید برای ما ایجاد کنند ولی همه این‌ها راه حل دارد و این طور نیست برای ما هزینه ایجاد کنند و خودشان بی‌هزینه بمانند.

لاریجانی ظرفیت‌های ایران در حوزه‌های مختلف را مثبت و آینده کشور را امیدوارکننده عنوان کرد و بیان داشت: اگر از منابع به‌طور بهینه استفاده کنیم و در مواجهه با مخاطرات عاقلانه عمل کنیم مسیر آینده کشور روشن است.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ضعف‌هایی در مسائل درونی کشور داریم خاطرنشان کرد: ایران ظرفیت بالایی در عرصه‌های مختلف دارد و ظرفیت ایران برای اسلام پذیری زیاد است.

لاریجانی به ظرفیت استان گیلان در پتروشیمی اشاره کرد و اعلام داشت: باید بخش خصوصی در این زمینه پای کار بیاید و ما در مجلس می‌توانیم از کمک صندوق توسعه در این زمینه استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه ایران باید سرمایه‌گذاری نفت در دریای خزر را شروع کند اظهار داشت: دلیلی ندارد دیگران در دریای خزر در حوزه نفت سرمایه‌گذاری کنند و ایران شروع نکند و همچنین الحاق فرودگاه گیلان به منطقه آزاد انزلی کار خوبی است.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به معضل پسماند گیلان خاطرنشان کرد: نباید منتظر بمانیم مسئله پسماند ملی شود و باید این موضوع در سطح استان حل شود و می‌توان از پسماند برق و کود تولید کرد.

لاریجانی با اشاره به اینکه اقتصاد کشاورزی ما دچار عیب است عنوان داشت: باید اقتصاد کشاورزی را مطلوب کنیم و میزان ارزش افزوده منطقی شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.