بیرجند-نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه هدایت از نعمت های ویژه خداوند است گفت: روحانیت باید جام مطلب را به مخاطب خود تفهمیم کنند.

روحانیت باید جام مطلب را به مخاطب خود تفهیم کنند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی ظهر پنجشنبه در گردهمایی خانواده بزرگ تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: هدایت یکی از نعمت‌های ویژه خدواند است و از سرمایه های اصلی عمر است و خسران اصلی در این دنیا ضلالت است.

وی با اشاره به انسان مغرور یادآور شد: انسان مغرور فکر ندارد و فقط به خودپرستی می‌اندیشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: اگر انسان همه چیز داشته باشد اما گمراه باشد بی‌معنی است در این صورت مال و ثروت و غیره بی‌معنی است.

عبادی خطاب به روحانیون افزود: اگر کسی که در این عالم مانند دریا است شنا یاد نداشته باشد غرق می‌شود، برهمین اساس خداوند برای نیل به سعادت مسیری را تعیین کرده ‌که در این راه انبیاء الهی را فرستاده تا انسان را از این مهلکه نجات دهند.

وی تصریح کرد: روحانیت باید جام مطلب را به مخاطب خود تفهمیم کنند بعد او خودش دنبال مطلب خواهد رفت و خداوند در همه جهات غنی است و این ما هستیم که فقیر و نیازمند او هستیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: بشر در طول تاریخ با تمام پیشرفت‌هایی که کرده ‌اما هنوز به جایی نرسیده که  بتواند بگوید در جهان چه نیاز است و چه نیاز نیست.

عبادی بیان کرد: نتیجه رسالت همه انبیای الهی این است که انسان‌ها را به سعادت برسانند و نعمت‌های خدواند در چارچوب تعریف‌های ما نمی‌گنجد.

وی اظهار داشت: کسی که در غرور و غفلت است وقتی جان مطلب را گرفت از ظلالت نجات پیدا می‌کند و مجموعه آنچه که به آن زمین و آسمان‌ها می‌گوییم همه جزو نعمت‌های خدا شمرده می‌شوند و این نعمت‌ها قابل شمارش نیستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.