شهرکرد-استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای پیروزی انقلاب اسلامی، پیش فرهنگ نهضت انقلاب و مرجعیت ولایت روحانیت بود و دفتر پژوهش و تحقیقات در زمینه شناخت تمام چهره های برجسته اساتید،بزرگان،علما، مجاهدین فی سبیل الله،هنرمندان ،نویسندگان و شعرا در استان دایر شود.

دفتر پژوهش و تحقیقات در زمینه شناخت تمام چهره های برجسته در استان دایر شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، قاسم سلیمانی ظهر پنجشنبه در همایش بزرگداشت آیت الله سید ابوالقاسم نجفی دهکردی اظهار داشت: روحانیون در جامعه اسلامی نقش های برجسته و پر رنگی دارند و همچنین پرچم دار مشروطیت روحانیت بودند و انقلاب اسلامی با رهنموهای امام راحل و روحانیت معزز به پیروزی دست پیدا کرد.

وی در ادامه افزود: در راستای پیروزی انقلاب اسلامی، پیش فرهنگ نهضت انقلاب و مرجعیت ولایت روحانیت بود و دفتر پژوهش و تحقیقات در زمینه شناخت تمام چهره های برجسته اساتید،بزرگان،علما، مجاهدین فی سبیل الله،هنرمندان ،نویسندگان و شعرا در استان دایر شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: آیت الله دهکردی مردم را به حمایت از کالای ایرانی تشویق کرد چراکه با حمایت کالای ایرانی در زمینه های مختلف سبب خواهد شد کشورمان توسعه پیدا کند و همچنین این شخصیت بزرگ فرهنگ غربگرایی را یک فرهنگ غلط در جامعه برشمرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.