شهرکرد- نماینده مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری گفت: مرجعیت و فقاهت علمای شیعه مرزبان اعتقادات هستند و همچنین فقاهت شیعه مرزبانی از ارزش ها،اخلاق و اعتقادات الهی می‌باشد.

مرجعیت و فقاهت علمای شیعه مرزبان اعتقادات هستند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین،آیت الله علیرضا اسلامیان ظهر پنجشنبه در همایش بزرگداشت آیت الله سید ابوالقاسم نجفی دهکردی اظهار داشت: نقش روحانیت، مرجعیت و فقاهت در طول تاریخ اسلام نقش حسن الاسلام است و هر کجا مذهب مکتب اهل بیت و ارزش های الهی مورد هجوم قرار گرفت روحانیت محکم ایستادگی کردند.

آیت الله اسلامیان با بیان اینکه مسیحیت و یهودیت ادیان پروردگار متعال هستند تاکید کرد: کتب تورات و انجیل به سبب اینکه مرجعیت فاضل،باتقوا و ایثارگر نداشت دچار لغزش و خرافات شدند و مطالب شرم آور در این کتاب ها گنجانده شده است.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: مرجعیت و فقاهت علمای شیعه مرزبان اعتقادات هستند و همچنین فقاهت شیعه مرزبانی از ارزش ها،اخلاق و اعتقادات الهی می‌باشد.

وی افزود: یکی از اهداف علمای شیعه این است که اجازه نمی‌دهد شیاطین بر ضعفای شیعه تسلط پیدا کنند.

آیت الله اسلامیان با اشاره به نقش سپاه در تحکیم پایه های نظام جمهوری اسلامی گفت: پرتاپ موشک های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از خاک ایران، قلب دشمنان نظام و اسلام  را به لرزه درآورد.

وی تاکید کرد:ملت بزرگ جمهوری اسلامی ایران با وحدت و یکپارچگی و در کنار هم در مقابل دشمنان اسلام محکم ایستادگی می کنند.

اسلامیان با بیان اینکه در درون سند ۲۰۳۰ اسنادهای متعددی نهفته است عنوان کرد: اسلام انسان را به تشکیل و تحکیم خانواده سفارش کرده اما در سند ۲۰۳۰ تعریف از خانواده، زندگی دو آدم همجنسگرا است و دین ما مخالف قوانین شرم آور این سند می باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.