قهرمان المپیک ریو پس از استعفای انوشیروانی از سرمربیگری تیم ملی وزنه برداری گفت: برای او آرزوی موفقیت دارم اما هرکسی مسئول زندگی خودش است.

واکنش کیانوش رستمی به استعفای انوشیروانی از سرمربیگری تیم ملی وزنه برداری

به گزارش قدس آنلاین، پس از تصمیم شورای عالی فنی و استعفای سجاد انوشیروانی، کیانوش رستمی به عنوان یک طرف ماجرا نسبت به اتفاقات اخیر سکوت اختیار کرد . اکنون هم تصمیم گرفت برای اینکه خیلی وارد حاشیه نشود از انجام صحبت طولانی خود داری کند.

رستمی در گفتگو با ایسنا درباره اینکه پس از استعفای انوشیروانی از خود واکنشی نشان نداد و سکوت کرد، گفت: سکوت کردن در بعضی مواقع بهترین کار بوده و خیلی زیبا است. من نیز ترجیح دادم در آن زمان سکوت کنم. به هر حال خود مردم نسبت به همه اتفاقات بسیار آگاه هستند. بنابراین من نیز سکوت کردم.

رستمی در پاسخ به این پرسش که بهتر نبود خودش و انوشیروانی در یک فضای دوستانه مساله را حل کنند تا کار به استعفا نکشد، تصریح کرد:حساب حساب است، کا کا بردار. آرزوی سلامتی، موفقیت و و تندرستی برای آقای انوشیروانی دارم اما هر کسی مسئول زندگی خودش است.

قهرمان المپیک در مورد اینکه اکنون نگاه‌ها به او است که در مسابقات جهانی چه نتیجه‌ای می‌گیرد، گفت: به هر حال انجام هر کاری سخت است و تلاش کردن مهم است. من نیز تمام تلاش خودم را می‌کنم که بهترین نتیجه را بگیرم.

او افزود: در این راه به کمک مسئولان نیاز دارم البته باید از آقای مرادی تشکر کنم که نگاهش حفظ منافع ملی و کمک به اهتزاز درآمدن پرچم ایران و شادی دل رهبر و مردم و شادی روح شهدا است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.