خبرهای ویژه و حاشیه های دنیای سیاست را در بسته خبری روزانه قدس- در این جا- بخوانید.

عقده گشایی سفیر صهیونیستی با رفتن به مستراح!

ایسنا/  معاون سازمان میراث فرهنگی و گردشگری ایران درباره نشست یونسکو در کراکوف لهستان که به تصمیم علیه اسرائیل انجامید، می گوید: این تصمیم با واکنش سخیف سفیر صهیونیستی روبرو شد. وی در پایان سخنانش گفت که باید به دستشویی برود، چون دستشویی برای وی از این اجلاس مهم تر است! در واکنش همه حاضران او را یک صدا هو کردند.

اشاره ضرغامی به استادان بی‌خاصیت

 قدس/ عزت الله ضرغامی در کانال شخصی اش نوشت: مملکت ما گرفتار برخی استادهایی است که هیچ هنری ندارند جز آنکه سال‌هاست به آنان استاد خطاب می‌کنند و صرفاً تشریف دارند! برصدر می‌نشینند و قدر می‌بینند!

درس اخلاق کرباسچی برای دولتی ها  

شفاف/ غلامحسین کرباسچی -دبیرکل کارگزاران- در یک همایش فصلی گفت: از دولت منتخب که سرمایه نظام است می‌خواهیم حرف‌های گزنده نزند. سخنان علیه قوا و شخصیت‌های نظام به‌ نفع منافع ملی نیست.

دام داعش برای زنان جهان اولی 

ایسنا/ تبلیغ کنندگان سایبری داعش در فضای مجازی با وعده زندگی بهتر به دنبال جذب زنان به اصطلاح «جهان اولی» در اروپا و آمریکا هستند.

ضدحال هامبورگی ها به ترامپ

ایرنا/ به نوشته ایندیپندنت، همه هتل های اسم و رسم دار هامبورگ درخواست ترامپ را برای سکونت رد کرده اند. ایندیپندنت می نویسد: ترامپ گویا فراموش کرده در این شهر مالک هیچ هتلی نیست.

پاسخ معاون وزیر درباره شرکت همسرش

مهر/ رسول دیناروند- معاون وزیر-  در پاسخ به ادعای اعطای انحصار به شرکت همسرش، می گوید: همسر بنده از سهام داران کوچک شرکت و از دانشمندان یک درصد برتر بین‌المللی و استاد تمام داروسازی است.

پیشنهاد پرحاشیه خانم منتخب شورا 

تسنیم/ بهاره آروین- عضو ناشناخته فهرست امید شورای شهرتهران- در کانال تلگرامش با پیشنهادی عجیب، خواستار انتخاب شهردار تهران پس از فراخوان همگانی و رای گیری میان داوطلبان شد.

اندوهِ بزرگ این روزهای ترامپ

برنانیوز/ پس از اینکه همسر رییس جمهور لهستان با ترامپ- در حاشیه نشست بیست در هامبورگ- دست نداد، اخم‌های ترامپ در رسانه‌ها در کانون توجه  قرار گرفت.

آگهی جذب دختران ایرانی در  عمان

صبحانه/ هواپیمایی عمان در اطلاعیه ای خواستار جذب دختران ایرانی به عنوان مهماندار شده. هواپیمایی عمان به دختران ۲۳ تا ۳۱ سال نیازمند است، با قد دستکم ۱۵۷ سانتیمتر، برخورد خوب، اطلاع از زبان انگلیسی و نداشتن خالکوبی و کلاه گیس.

درخواست پسر «نزار ذکا»

ایلنا/  به گزارش «دیلی استار» لبنان، پسر «نزار ذکا» شهروند لبنانی-آمریکایی در نامه‌ای از رییس‌جمهور ایران در خواست آزادی پدرش را مطرح کرد.

دور زدن پس از برجام !

تسنیم/ کشتی های اجاره شده دو تاجر نفتی که مسئول صادرات نفت ایران هستند، نتوانستند منشاء محموله ها را مخابره کنند. این نشان می دهد ایران پس از اجرای برجام نیز برای صدور نفت خودش، ناچار به دور زدن تحریم ها است.

شاهنامه ضدهیتلری انگلیس در ایران

فردانیوز/  در دوره‌ جنگ جهانی دوم، وزارت اطلاعات بریتانیا از هنرمندی با نام کیمون اوان مارنگو دعوت کرد، برای جلب نظر ایرانیان، عکس های تبلیغاتی ضد نازیسم را بر اساس شاهنامه فردوسی طراحی و نقاشی کند. در این تصاویر، هیتلر نماد ضحاک و گوبلز-معاون تبلیغات او- نماد اهریمن است.

اتهام ضدایرانی فاکس

فارس/ شبکه «فاکس نیوز» - نزدیک به محافل تندرو در آمریکا- مدعی است: ایران به دنبال کسب فناوری غیرقانونی تولید تسلیحات با واسطه شرکت‌های آلمانی است.

خودروی رئیس جمهور آینده زیر پای پوتین

ایسنا/ به گزارش ریانووستی، پوتین  از پروژه لیموزین جدید این کشور که در چارچوب طرح ”کارتژ" در دست ساخت است، بازدید کرد.

تلفن همراه لاکچری پوتین-ترامپ

ایسنا/ به گزارش وستی، شرکت جواهر سازی روسی-ایتالیایی «کاویار» تلفن همراه نوکیا ۳۳۱۰ را به مناسبت نخستین دیدار رییسان جمهور روسیه و آمریکا رونمایی کرد. بدنه این گوشی از تیتانیوم است و بر جلد طلایی آن نقش برجسته پوتین- ترامپ حک شده و  قیمت هر دستگاه ۲۶۰۰ دلار است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.