مشهد- معاون هماهنگی ستاد خدمت‌رسانی به زائران اربعین آستان قدس رضوی بر لزوم تشکیل ستاد اربعین در تمام استان‌های کشور در راستای خدمت رسانی هرچه بهتر به زائران این راهپیمایی عظیم تأکید کرد.

تشکیل ستاد اربعین در تمام استان‌های کشور ضروری است

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام علی لقمان‌پور روز جمعه در مراسم اختتامیه گردهمایی فعالان مردمی اربعین حسینی که با حضور آیت الله جزایری؛ نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در تالار قدس کتابخانه مرکزی حرم مطهر رضوی برگزار شد، اظهار کرد: در این گردهمایی مراسم بدرقه و استقبال از زائران اربعین حسینی که مربوط به استان‌های مرزی است مورد بررسی قرار گرفت و مسیرهای ورودی و خروجی مرزی برای زائران ایرانی و غیر ایرانی مشخص و همچنین نحوه ارائه خدمات رفاهی به زائران اربعین حسینی مشخص شد.

وی افزود: همچنین در این گردهمایی شکل گیری ستاد اربعین حسینی در استان‌های مختلف کشور مورد تاکید قرار گرفت تا همه درکنار یک دیگر با تلاش برای هرچه بهتر برگزاری راهپیمایی اربعین حسینی تلاش کنیم و بتوانیم قرارگاه فرهنگی در این زمینه شکل بدهیم.

حجت الاسلام لقمان‌پور بابیان اینکه استان‌های مرزی با مشکلات گمرکی و کنسولی در اربعین حسینی مواجه هستند، گفت: زمانی که زائران برای دریافت ویزا به کنسولگری‌های عراق در شهرهای مرزی مراجعه می‌کنند با مشکلات بسیاری همچون شلوغی، کمبود ارائه خدمات و... مواجه می‌شوند که با پیگیری‌های صورت گرفته از کنسولگری‌های عراق خواستار اطلاع رسانی به موقع و ارائه خدمات مطلوب برای رفع مشکلات زائران شدیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.