خرم آباد- فرماندار ویژه شهرستان بروجرد گفت: سدهای آبسرده و شهید بروجردی شهرستان بروجرد نیازمند توجه جدی است و با اعتبارات قطره چکانی به جایی نمی رسند.

شروع عملیات اجرایی قرارداد تکمیلی پروژه سد آبسره بروجرد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، مهندس علی کورانی فرد در مراسم شروع عملیات اجرایی قرداد تکمیلی پروژه سد آبسرده بروجرد اظهار داشت: آب با ارزشترین و پر برکت ترین نعمت الهی است که شهرستان بروجرد با بحران در این نعمت الهی روبروست.

وی ادامه داد: از آنجا که تقاضا برای آب سه برابر میزان رشد جمعیت است با تنش آبی در جهان ، ایران و به تبع آن لرستان و شهرستان بروجرد مواجه ایم.

فرماندار بروجر گفت: بروجر سه رودخانه دائمی با دبی ۲۰۰ میلیون متر مکعب دارد که سراب سفید با ۵۰ ،گله رود با ۷۰ و آبسرده با ۸۰ میلیون مترمعکب از جمله این سه رودخانه است .

فرماندار بروجرد تصریح کرد:برای اتمام سد آبسرده ۳۰۰ میلیارد تومان نیاز است که این اعتبار با اعتبارات قطره چکانی به اتمام نمی رسد و نیازمند توجه جدی مسوولان است.

کورانی فر ادامه داد: این سد با توجه ، مذاکره، تهدید و یا تعقیب افکار عمومی نیازمند تامین اعتبار است . سد شهید بروجردی از دیگر سدهایی بود که فرماندار بروجرد به آن اشاره و خواستار تسریع در روند ساخت این سد شد .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.