یزد - رئیس بسیج اصناف استان یزد از برگزاری دوازدهمین یادواره شهدای اصناف و بازاریان استان و ۱۷ هزار شهید ترور کشور با همکاری بسیج اصناف یزد صبح روز شنبه در یزد خبر داد.

یادواره شهدای اصناف استان یزد و ۱۷ هزار شهید ترور در یزد آغاز به کار کرد

 سرگرد علی اصغر سلمانی صبح روز شنبه در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین با بیان این خبر اظهار داشت: این یادواره صبح روز شنبه با حضور جمعی از خانواده های شاهد و ایثارگران، مسئولان، بازاریان و مردم ولایتمدار از ساعت ۵:۳۰صبح تا ۸:۳۰صبح درمحل بسیج اصناف یزد واقع در خیابان آیت الله کاشانی پشت بیمارستان بهمن آغاز بکار کرد و به مدت یک هفته ادامه دارد .

وی افزود: حجت الاسلام راشدی و آیت الله احدی و سید علیرضا حیدری از سخنران کشوری واستانی این مراسم می باشند که در خصوص نقش شهدا در پیروزی انقلاب مقدس اسلامی، توطئه های دشمنان و لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ولایتمداری سخنرانی می کنند و فرماندهان سپاه الغدیر و خانواده های شهدا وایثار گران از جمله مهمانان این مراسم می باشند.

سلمانی مهمترین هدف این یادواره را تروویج فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد و گفت: در راستای منویات مقام معظم رهبری برای زنده نگه داشتن یاد وخاطره شهدا این یاد واره به مدت یک هفته دریزد برگزار می شود و با توجه به هفته عفاف وحجاب ودر راستای بزرگداشت امر به معروف  ونهی از منکر نمایشگاه عفاف نیز در این یادواره برگزار می شود. 

رئیس بسیج اصناف استان خاطر نشان ساخت: این یاد واره یک یاد واره ی استانی بوده که اصناف یزد  ۴۵۰شهید تقدیم انقلاب نموده و با توجه حوادث تروریستی اخیر نیز یادواره ۱۷هزارشهید ترور نیز در این یادواره برگزار می شود .

وی برپایی نمایشگاهی از عکس ها، وصایا و زندگی نامه شهدای استان یزد و بخصوص شهدای اصناف و بازاریان و شهدای ترور را از جمله برنامه های جنبی این نمایشگاه عنوان کرد .


 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.