زاهدان-فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر از اجرای طرح های انتظامی و دستگیری ۳۱ سارق و کشف بیش از ۲ تن انواع موادمخدر در نیمه اول تیر ماه سال جاری خبر داد.

 ۳۱ سارق و کشف بیش از ۲ تن موادمخدر توسط پلیس دستگیر شدند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس سرهنگ دوستعلی جلیلیان در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر در راستای اجرای طرح های ارتقای امنیت اجتماعی و افزایش احساس امنیت در بین شهروندان با تلاش شبانه روزی خود موفق به دستگیری ۳۱ سارق حرفه ای در نیمه اول تیر ماه سال جاری شدند که این متهمان به ۴۰ فقره سرقت اعتراف کردند .

وی افزود: با اجرای طرح های مختلف امنیت اجتماعی در نیمه اول تیر ماه سال جاری شاهد کاهش ۱۹ درصدی وقوع سرقت ها و افزایش ۳۳ درصدی کشفیات نسبت به مدت مشابه سال قبل بوده ایم.

جلیلیان با اشاره به دستگیری ۸۲ نفر اتباع بیگانه و ترد آنها از مرزهای شرقی کشور گفت: ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر با اشرافیت اطلاعاتی و شگردهای خاص پلیسی در چندین عملیات مختلف موفق به کشف ۲ تن و ۲۸۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر، و دستگیری ۱۲ نفر سوداگر مرگ در تیر ماه سال جاری شدند.

جلیلیان ضمن اشاره به کشف کالای قاچاق در راستای جلوگیری از هدر رفت سرمایه های ملی، گفت: در نیمه اول تیر ماه، بیش از یک میلیارد و ۸۴ میلیون ریال انواع کالای قاچاق کشف که در این راستا ۲۵ خودرو توقیف و ۲۲ متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر در پایان با بیان اینکه در خصوص آموزش فرهنگ ترافیک طرح های مختلفی اجرا شده است، خاطرنشان کرد: در این راستا پلیس راهور این فرماندهی ضمن برخورد با قانون شکنان تعداد ۹۵ دستگاه خودرو و ۸۸ دستگاه موتور سیکلت متخلف را نیز توقیف و روانه پارکینگ کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.