خرم آباد- نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس گفت: در کشور به لرستان ظلم شده است و در لرستان به بروجرد ظلم می‌شود. تاکنون یک پروژه درست حسابی و تمام شده در موعد مقرر در این شهرستان راه اندازی نشده است.

در لرستان به بروجرد ظلم می‌شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، عباس گودرزی در مراسم تعیین وضعیت سد آبسرده با اشاره به این‌که سد شهید بروجردی از دستور کار خارج شده است، افزود: وزارت نیرو در مورد این سد با ما شوخی کرده، از وزارت خانه به من گفته شد که سد شهید بروجردی عملا حذف شده و هیچ توجیهی ندارد.

وی اظهار کرد: آن‌ها گفتند ما فقط می‌توانیم مقداری اعتبار برای خالی نبودن برای شما کنار بگذاریم که به ما اعتراض نکنید.

گودرزی هم‌چنین سد گلرود را از نعمات ارزشمند شهرستان بروجرد برشمرد و ادامه داد: به وزارت نیرو گفتیم شما دو سد دیگر را راه اندازی کنید ولی ما دست از سر این سد بر نخواهیم داشت.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان با بیان این‌که ما هم دولت را درک می‌کنیم، گفت: دولت نمی‌تواند همزمان در سه سد سرمایه گذاری کند، اگر این توان را داشت که همین پروژه آبسرده را تمام می‌کرد.

وی با اشاره به این‌که وزارت نیرو اولویت را بر اجرای سد آبسرده گذاشته است، خطاب به پیمانکار گفت: پیمانکار قبل شما ماده ۴۸ شده است، اگر قرار باشد آیه یاس بخوانید که کار انجام نمی‌شود.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان اضافه نمود: قبل این‌که پروژه را تحویل بگیرید حتما تحقیق کرده‌اید که پیمانکار قبل برکنار شده است، اگر پول بود که کار می‌کرد.

گودرزی خاطر نشان کرد: شما که آمدید جا از قرارگاه خاتم گرفته شد، اگر ساز و کار بهتری طراحی می‌شد چه بسا این پروژه به قرارگاه خاتم واگذار می‌شد.

وی با اشاره به این‌که جهاد نصر حمزه هم ظرفیت عمرانی خوبی دارد، بیان داشت: وظیفه خود می‌دانیم و تعهد می‌کنیم با همکاری دیگر نماینده شهرستان، استاندار، فرماندار و هر کسی که فعلا هست و هر کس که بعدا جای ما خواهد آمد شب روز برای جذب اعتبارات به پیمانکار کمک کنیم.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان با بیان این‌که هر جا احساس کردید نیاز به ظرفیت نمایندگان هست صفر تا صد در خدمت شما هستیم، تصریح نمود: اما تقاضا این است که شما هم به وضع موجود بسنده نکنید، اعتبارات دولت مشخص است از توان خودتان مایه بگذارید و کار کنید و بدانید طلب شما دیر یا زود وصول خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.