۱۷ تیر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۶
کد خبر: 545406

جامعه:دیدن برخی صحنه‌ها در کوچه و خیابان براستی آزاردهنده و غمگین‌کننده است. خانمی کنار خیابان منتظر تاکسی ایستاده با لباس‌های زننده‌ای که حتی در مجالس زنانه هم هر بانویی حاضر به پوشیدن آن نیست

سید مصطفی حسینی راد:  مانتوی بسیار کوتاه که از کت مردانه هم کوتاه‌تر است و ساپورت تنگ و نازکی که به وضوح بدن او را به نمایش می‌گذارد. هر رهگذری که در پیاده‌رو در حال عبور است یا با تعجب، یا با تأسف و یا متأسفانه با ولع به این صحنه نگاه می‌کند و ناگهان بادی می‌وزد و خُرده لچکی که بر سر خانم محترمه است را تا نصفه با خودش می‌برد و خُرده دامن مانتویش را هم به اهتزار درمی‌آورد!

حالا حساب کنید جوان عَزَب معذّبی که دارد به این صحنه نگاه می‌کند دچار چه مشکلاتی می‌شود؟ یا حتی مرد متأهلی که هم به همسرش و هم به دین و آیینش تعهد دارد که نگاه گناه‌آلود نداشته باشد اما وقتی ناگهان با چنین صحنه‌ای روبه‌رو می‌شود نمی‌تواند نگاهش را بدزدد و دچار گناه می‌شود. یا مردی که با زنش در خانه مشکل دارد و از ظاهر و ظاهرنمایی او یا از مسائل دیگر ناراضی است، وقتی با این صحنه روبه‌رو می‌شود و این تصویر را به خاطر می‌سپارد، بعداً با همسرش دچار چه مشکلاتی می‌شود؟

اگر هم حرف بزنی و انتقاد کنی خانم محترمه بلافاصله با خشم و عتاب می‌فرمایند که شما جلوی چشمت را بگیر! مشکل از توست که چشم و چالت چفت و بست ندارد!

نیروی انتظامی که گویا دیگر در برابر چنین صحنه‌هایی هیچ وظیفه‌ای ندارد و اگر کسی عریان هم به خیابان بیاید تذکری را از نیروی انتظامی شاهد نیستیم. دیگر مدت‌هاست که هر کسی اسم گشت ارشاد را به زبان بیاورد عقب‌مانده و متحجر به شمار می‌آید. اگر کسی هم نسبت به چنین نمایش زشت خیابانی اعتراض و انتقادی داشته باشد که یا مخالف آزادی بیان است و یا معاند حقوق زنان!

بنابراین هیچ‌کسی پیدا نمی‌شود این بانوی محترمه را متوجه کند که با این پوشش نامناسبش چه آسیب‌هایی به امنیت روانی جامعه وارد می‌کند و او هم همچنان به راه هموار خودش ادامه می‌دهد.

منبع: روزنامه قدس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.